Homer
Medlem
Rabatten fungerar inte för Open Jaw mellan Beijing och Hong Kong.![]()
inte mellan Washington Chicago heller
Rabatten fungerar inte för Open Jaw mellan Beijing och Hong Kong.![]()
Inte bara för kampanjer.Det är väl, tyvärr, ganska normalt att sas kampanjer inte fungerar för open jaw? Både vad gäller betalda resor och awards.
Antagligen är väl de delarna av it systemen som hanterar kampanjer kvar i tiden där allt var t/r ocg långt innan man började sälja enkelbiljett till rimligt pris.Inte bara för kampanjer.
Open jaw i Asien fungerade inte heller när jag försökte att boka en SAS bonusresa online med Amex 2-4-1 voucher.
Rättare sagt, jag kunde välja Open jaw t ex mellan Tokyo och Beijing men då fick jag inte applicera Amex 2-4-1 voucher rabatt.
Konstigt, fungerade för mig att göra exakt så.Inte bara för kampanjer.
Open jaw i Asien fungerade inte heller när jag försökte att boka en SAS bonusresa online med Amex 2-4-1 voucher.
Rättare sagt, jag kunde välja Open jaw t ex mellan Tokyo och Beijing men då fick jag inte applicera Amex 2-4-1 voucher rabatt.
Bokade du på sas webbsida då, eller ringde du in?Konstigt, fungerade för mig att göra exakt så.
Allt finns här... EuroBonus poängrabatt - SASKanske besvarad 100 gånger innan, men vilka avbokningsregler gäller efter kampanjens slut den 12:e september??