Ja, platstillgängligheten är troligen det samma som vanliga bonusresor oavsett status*. Rabattsatsen som skiljer.Eller är det kolla själv som gäller?
Ja, platstillgängligheten är troligen det samma som vanliga bonusresor oavsett status*.
Nu har de åtgärdat problemet.Jag fick samma felmeddelandet, men det löste sig när jag startade ett Incognito fönster (eller Private window) och loggade in där istället.
Min erfarenhet är att när man väl får det där mailet som EBS (om det ens kommer något), så har det stått på BC i "evigheter", dvs det är nog bäst att själv titta in lite då och då när det närmar sig vår tur..Kommer jag få ett mail när rabatten gäller mig eller måste jag hålla koll själv när rabatten släpps för silvermedlemmar?
Min erfarenhet är att när man väl får det där mailet som EBS (om det ens kommer något), så har det stått på BC i "evigheter", dvs det är nog bäst att själv titta in lite då och då när det närmar sig vår tur..
Nu har de åtgärdat problemet.
Som SAS EuroBonus Gold får jag inte någon rabatt längre.![]()