Senaste nytt

SAS 70 år, super rea på bonusbiljetter

Ja, platstillgängligheten är troligen det samma som vanliga bonusresor oavsett status*.

Jag menade snarare rabatten. Jag ser att det finns tillgång nu då jag vill åka men rabatten syns inte för mig än då jag är silver.
Kommer jag få ett mail när rabatten gäller mig eller måste jag hålla koll själv när rabatten släpps för silvermedlemmar?

Kommer jag få ett mail när rabatten gäller mig eller måste jag hålla koll själv när rabatten släpps för silvermedlemmar?
Min erfarenhet är att när man väl får det där mailet som EBS (om det ens kommer något), så har det stått på BC i "evigheter", dvs det är nog bäst att själv titta in lite då och då när det närmar sig vår tur..

Min erfarenhet är att när man väl får det där mailet som EBS (om det ens kommer något), så har det stått på BC i "evigheter", dvs det är nog bäst att själv titta in lite då och då när det närmar sig vår tur..

Tackar!

Då hoppas jag att jag är på hugget eller att någon pingar mig så jag blir varse. :)
Just nu kostar det mig 80000p i Plus men 24000p känns roligare. ;-)

Nu har de åtgärdat problemet. :(
Som SAS EuroBonus Gold får jag inte någon rabatt längre. :(:(

Kan du i det hele taget booke award billetter? Jeg får på nuværende tidspunkt den her fejl når jeg vælger Eurobonus billetter for point:

upload_2016-9-5_22-11-28.png

Last edited:
Ni får detta för att SKIT lyckats sumpa bort ert EB nummer till ert konto under kvällens arbete med sidan. Om ni går in på "mina sidor" så finns inte ert EB numer där.
Stämmer det?

Toppen