Senaste nytt

SAS - 20% rabatt på hotell och dubbla EuroBonus poäng!

Tobbe.O

Medlem
Screenshot_20240313_173858_Samsung Internet.jpg



 

JKS

Medlem
Någon som har erfarenhet av använda SAS/hotels.com jämfört med att boka direkt via hotellet? Priset är marginellt lägre och annars samma avbokningsvillkor på det hotell jag kikar på.
 

EgOscar

Medlem
Någon som har erfarenhet av använda SAS/hotels.com jämfört med att boka direkt via hotellet? Priset är marginellt lägre och annars samma avbokningsvillkor på det hotell jag kikar på.

Det finns trådar om hotels.com och huruvida de är billigare och bättre än att boka direkt (svar: det skiljer sig åt, kolla alltid flera alternativ). För mig så ger hotels.com i inloggat läge just nu bättre priser än SAS 20% rea, detta utan att räkna in hotels.com stämplar, så kolla du alla tre alternativen och välj det som blir bäst för dig. För mig så blir hotels.com bäst i ca hälften av fallen historiskt, resten så bokar jag direkt med hotellet.
 

Attachments

  • poweredby.jpg
    poweredby.jpg
    8,9 KB · Visningar: 19

JKS

Medlem
Tack EgOscar för snabbt svar! Som inloggad på hotels.com så får jag oxå bättre pris men går miste om 3000 extrapoäng vilket motsvarar 600 kr vilket är den aktuella rabatten, +/-0 alltså (frånsett hotels.com-stämpeln)
 
Toppen