Billigaste SAS Plus Saver priset heter ASOSAVER som Fare basis.
Om man använder ITA Matrix webbsida och söker med /f sk..ASOSAVER kommandot, bör man kunna söka tillgänglighet i månadsvy.
Sökningstips:
Visa bifogad bild 59551
Resultat:
Visa bifogad bild 59552
Vanlig SAS Plus (ej SAS Plus Saver) heter ASEOWY för enkelresa, ASERTY för tur & retur.Tack! Om man ska söka på vanligt plus(för inrikes) är det då vara att ta bort saver från kommandot?
Förtjänar helt klart en egen tråd.Vanlig SAS Plus (ej SAS Plus Saver) heter ASEOWY för enkelresa, ASERTY för tur & retur.
Om du söker en tur & retur resa, använd "/f sk..ASERTY" kommandot.
Observera att de SAS Plus priserna är inte billigare under 1.000.000 billiga biljetter kampanj.
Det är SAS normala priser för SAS Plus.
Förtjänar helt klart en egen tråd.
Haha, finns en:Definitivt. Denna typ av kunskap är ju ovärderlig. "Dr Miles ITA Matrix tips & trix" vore ju en given sticky.
Då har jag startat en ny tråd.Förtjänar helt klart en egen tråd.
SAS Business ingår inte i 1.000.000 billiga biljetter erbjudande.Får man fråga om koderna för Business Saver också?
Tack, jag tänkte på koderna att använda på kalendersökningen på ITA.SAS Business ingår inte i 1.000.000 billiga biljetter erbjudande.
För SAS Business deal, hänvisar jag dig till en befintlig tråd.
[Business class] Norden-Världen T/R, SAS, från 14.500 SEK inkl. skatter | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor