Senaste nytt

SAS öppnar Toronto dagligen mixat från Arlanda och Köpenhamn

Tomas E

Medlem
Kul men med den prissättningen flyger jag hellre Air Canada.
20000kr t/r i Go
emoji23.png
Vet inte vilka datum du kollar men just nu ser jag 6868 kr t.o.r. i Go Light på premiärdatumet från ARN med retur veckan efter.
 

Brandten

Medlem
Vet inte vilka datum du kollar men just nu ser jag 6868 kr t.o.r. i Go Light på premiärdatumet från ARN med retur veckan efter.
Veckan efter är du galen!
Jag kollade retur samma dag (vilket inte fanns, antar att den rullar till CPH då?) utan utresa premiären och retur dagen efter.
 

palmen

Moderator
Veckan efter är du galen!
Jag kollade retur samma dag (vilket inte fanns, antar att den rullar till CPH då?) utan utresa premiären och retur dagen efter.
Det är ju klassiska att man behöver vara borta lördag natt för att få billiga priser, annars blir det extremt dyrt oavsett destination med SAS.
 

Tomas E

Medlem
Veckan efter är du galen!
Jag kollade retur samma dag (vilket inte fanns, antar att den rullar till CPH då?) utan utresa premiären och retur dagen efter.
Aha, ser 19473 kr i Go Pro med retur dagen efter, ingen Go Light eller Smart tillgänglig. Men det räcker att ta returen söndag 5 juni (två nätter) för att komma ner i till 6868 kr för Go Light. Det är väl ett sedvanligt fare basis-fenomen som @palmen påpekar.
 

KalleSus

Medlem
Kul men med den prissättningen flyger jag hellre Air Canada.
20000kr t/r i Go
Veckan efter är du galen!
Jag kollade retur samma dag (vilket inte fanns, antar att den rullar till CPH då?) utan utresa premiären och retur dagen efter.
Om du är ute efter premiärflygningen med SAS förstås jag inte hur Air Canada kan vara ett bättre alternativ ;)
 
Toppen