Senaste nytt

SAS öppnar ny rutt från Köpenhamn till Los Angeles

MrDollar

Medlem
Nu tror jag, och verkligen hoppas att sas struntar helt i om zlatan åker med dem eller inte, men, hör inte han hemma i Malmö? Dvs cph bör ju bara bli bättre för honom?

Slut off topic.
Det är nog ganska många kända svenskar som åker en del mellan sthlm och LA med SAS, och Zlatan är ju en av dem. :)
 
  • Gilla
Reactions: pep

apknug

Medlem
Det är nog ganska många kända svenskar som åker en del mellan sthlm och LA med SAS, och Zlatan är ju en av dem. :)
Nu tror jag, och verkligen hoppas att sas struntar helt i om zlatan åker med dem eller inte, men, hör inte han hemma i Malmö? Dvs cph bör ju bara bli bättre för honom?

Slut off topic.
Fast det är ju iof inte off topic, Om Det nu är så att Zlatan åker reguljärt med SAS, tror aldrig jag har läst om honom i jag mötte Lassie tråden, och att han utgår från Köpenhamn så stämmer kanske SAS och Karls Sandlunds analys att linjen passar bättre från Köpenhamn. Stakka Boo åker kanske hem för sällan för att det skall bära sig.
 
Fast det är ju iof inte off topic, Om Det nu är så att Zlatan åker reguljärt med SAS, tror aldrig jag har läst om honom i jag mötte Lassie tråden, och att han utgår från Köpenhamn så stämmer kanske SAS och Karls Sandlunds analys att linjen passar bättre från Köpenhamn. Stakka Boo åker kanske hem för sällan för att det skall bära sig.
Tycker det lite hör till ämnet att det finns många svenskar som bor i LA på deltid och "pendlat" till Stockholm med den här linjen, inte bara Zlatan och Filip Hammar. Inom musikbraschen har det ju blivit en grej att "åka till LA och producera låtar". Tror att SAS-linjen har bidragit till detta. Ska bli intressant och se om detta kulturella feneomen avmattas när det inte finns en direktlinje längre eller om LA:s dragningskraft är så stark att det klarar ett byte :)
 

sandek

Medlem
Fast det är ju iof inte off topic, Om Det nu är så att Zlatan åker reguljärt med SAS, tror aldrig jag har läst om honom i jag mötte Lassie tråden, och att han utgår från Köpenhamn så stämmer kanske SAS och Karls Sandlunds analys att linjen passar bättre från Köpenhamn. Stakka Boo åker kanske hem för sällan för att det skall bära sig.
Zlatan är med litegrann i en review på youtube bl.a
 
SAS kundservice på Facebook lovar "the price schould be almost the same" efter att linjen flyttats...

Haha, det här ska vi spara och komma ihåg

m.facebook.com/story.php?story_fbid=10162300355855788&id=140344030787
e7c530ede09e021b422892fea7325d3a.jpg
 

Canadien

Medlem
Just nu ser det väl rätt lika ut. Ca 9.500 för Go Light Måndag-fredag en vecka i Oktober direkt från Arlanda, samma pris verkar det vara en vecka i mitten av Feb 2020 men via Kastrup.
 
Toppen