Senaste nytt

SAS öppnar ny linje till Bangkok 30 oktober 2023

palmen

Moderator
Vi var utlovade ett mottagande vid ankomst. Hade inte riktigt trott det skulle vara typ 40 pers som hälsade, vinkade och delade ut presenter.
20231031_180237.jpg

Vi fick gate precis vid immigration, var 10 meter att gå.
20231031_175649.jpg

Återstår att se vad som händer i gate innan avgång ikväll.
 

palmen

Moderator
Inget event i gate på vägen hem. Tydligen väldigt mer strikt här än i Köpenhamn med vad man får göra.

D7 idag som gate, dvs precis utanför SQ loungen som stängde vid 23.
Får se om det blir permanent eller om det bara är en "hej och välkommen till Bangkok, ni får bästa gate som nykomlingar"...
 
Inget event i gate på vägen hem. Tydligen väldigt mer strikt här än i Köpenhamn med vad man får göra.

D7 idag som gate, dvs precis utanför SQ loungen som stängde vid 23.
Får se om det blir permanent eller om det bara är en "hej och välkommen till Bangkok, ni får bästa gate som nykomlingar"...
D7 är för mig "öken" :)

Skickat från min SM-G990B2 via Tapatalk
 

Lasse Kongo

Medlem
Med Thai kan man ju checka in väskorna många timmar innan avgång och promenera runt bland loungerna. Hur är det med SAS? Kan man checka in online och dumpa väskorna i en bagdrop säg 6 timmar innan avgång? För lite lounge hopping.
 

Fredah

Medlem
Med Thai kan man ju checka in väskorna många timmar innan avgång och promenera runt bland loungerna. Hur är det med SAS? Kan man checka in online och dumpa väskorna i en bagdrop säg 6 timmar innan avgång? För lite lounge hopping.

Med SAS från CPH så öppnar möjligheten till bagdrop samtidigt som online check in. Jag har checkat in bagage runt 20-24h innan utan problem. Det är dock ett par år sedan sist.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Toppen