Senaste nytt

SAS öppnar ny linje till Bangkok 30 oktober 2023

Hachans

Medlem
Stämmer bra, brukar finnas en tanke bakom då inget flygbolag ”chansar” och väljer en destination från en karta om du tror det. Sedan ökar det ena flygbolaget sin flotta medans den andra minskar.

Nu kan jag inte den brittiska flygmarknaden alls. Men det känns spontant som ingen av de andra rutterna som Norse startar är några med särskilt stort behov av direktflyg så det är säkert någon researrangör i botten.
 

Flyer722

Medlem
Nu kan jag inte den brittiska flygmarknaden alls. Men det känns spontant som ingen av de andra rutterna som Norse startar är några med särskilt stort behov av direktflyg så det är säkert någon researrangör i botten.
Tror ingen här är särskilt insatt i den. Däremot flyger British till alla destinationer och Virgin till Aruba och Montego Bay. Kollade på priserna lite snabbt 500eur för norse medans british och virgin låg på 700. Sedan ska extratjänster betalas med detta är säkert oklart för brittiska turister.
 

SK989

Medlem
Varför denna ständiga negativitet i SAS trådar? Du kan hålla dig till Ryan, Wizz eller Aeroflot trådar du gillar och låta oss andra njuta av ny linje med Europas bästa bästa longhaul business produkt!
Vissa ser det som en livsuppgift att klanka ned på SAS i alla sammanhang som finns, oavsett om det är befogat eller ej, och komma med uppmaningar om att man ska boka något annat bolag och om man inte gör det är man mer eller mindre dum i huvudet. Sånt där trams bemöter man bäst med tystnad enligt min mening även om det är svårt ibland.
 

Johan Hbg

Medlem
Mycket trevligt med fler long haul. Bra där SAS! Synd ni inte börjar några dagar tidigare bara så man kunde fått med höstlovet...
 

Lauda 777

Medlem
Och de försökte ändå när svenska kronan hade ett ganska mycket högre värde än den har idag..
Fast dom startade ju linjen när det fortfarande var pandemi. Tog väl ett bra tag innan dom thailändska restriktionerna släppte helt.


Har Sas någon möjlighet att köra med delvis thailändsk personal?
 
Toppen