Hej på er alla
På måndag så kommer jag att flyga SK589 till Bryssel. Den avgångstid som står på min bokning på sas.se är 07:50. I morse så fick jag ett av standardmailen som SAS brukar skicka ut några dagar innan resan, "Två dagar kvar till din Bryssel-resa" med lite väder, avgångsinfo osv. Det som var oroväckande var att där istället stod 07:05! Mycket underligt, så jag gick in på sas.se igen och kollade och där stod visst 07:50.
För att undvika missförstånd så testade jag att ringa telefonsupporten, dom hade noll koll känns det som. Svaret jag fick var att "ja, ni verkar ha blivit ombokade till 07:05", mycket underligt påstod jag och påpekade att jag inte fått något ombokningsmail och att det fortfarande står aktuell information på sas.se. "Jo, men så är det." svarade personen.
Jahaja. Nu på kvällen så testade jag att checka in på sas.se och där står FORTFARANDE mycket riktigt 07:50 på mitt boarding pass.
Kan jag alltså utgå ifrån att telefonsupporten var helt vimsiga och att avgång är den som står på BP?
På måndag så kommer jag att flyga SK589 till Bryssel. Den avgångstid som står på min bokning på sas.se är 07:50. I morse så fick jag ett av standardmailen som SAS brukar skicka ut några dagar innan resan, "Två dagar kvar till din Bryssel-resa" med lite väder, avgångsinfo osv. Det som var oroväckande var att där istället stod 07:05! Mycket underligt, så jag gick in på sas.se igen och kollade och där stod visst 07:50.
För att undvika missförstånd så testade jag att ringa telefonsupporten, dom hade noll koll känns det som. Svaret jag fick var att "ja, ni verkar ha blivit ombokade till 07:05", mycket underligt påstod jag och påpekade att jag inte fått något ombokningsmail och att det fortfarande står aktuell information på sas.se. "Jo, men så är det." svarade personen.
Jahaja. Nu på kvällen så testade jag att checka in på sas.se och där står FORTFARANDE mycket riktigt 07:50 på mitt boarding pass.
Kan jag alltså utgå ifrån att telefonsupporten var helt vimsiga och att avgång är den som står på BP?