Hej,
SAS skickade mig just en notis om att vårt flyg hem på vår sommarresa ändrats från förmiddag till väldigt sen kväll. Dom meddelar I god tid innan (mer än 14 dagar) så jag är medveten om att jag inte kan begära ersättning. Dock stället tiden till en hel del praktiska problem för oss med hyrbil som skall lämnas på morgonen så det kommer bli många extra timmar på flygplats etc.
Är det helt lönlöst att ringa sas och iaf be om upgrade till Plus för att underlätta hemresan tror ni? Någon här som försökt något liknande?
Vol
SAS skickade mig just en notis om att vårt flyg hem på vår sommarresa ändrats från förmiddag till väldigt sen kväll. Dom meddelar I god tid innan (mer än 14 dagar) så jag är medveten om att jag inte kan begära ersättning. Dock stället tiden till en hel del praktiska problem för oss med hyrbil som skall lämnas på morgonen så det kommer bli många extra timmar på flygplats etc.
Är det helt lönlöst att ringa sas och iaf be om upgrade till Plus för att underlätta hemresan tror ni? Någon här som försökt något liknande?
Vol