Jag fick en faktura från Avida idag , är 4-5 år sedan jag sa upp Santanderkortet ...
S salbard Medlem 8 Januari 2025 #11 Jag fick en faktura från Avida idag , är 4-5 år sedan jag sa upp Santanderkortet ...
intuition Medlem 8 Januari 2025 #12 salbard skrev: Jag fick en faktura från Avida idag , är 4-5 år sedan jag sa upp Santanderkortet ... Klicka för att utvidga... Vad var det för faktura? Typ en kopia på en gamal korrekt (men betald) faktura, en restskuld som de hittat (på) eller en årsavgift, eller?
salbard skrev: Jag fick en faktura från Avida idag , är 4-5 år sedan jag sa upp Santanderkortet ... Klicka för att utvidga... Vad var det för faktura? Typ en kopia på en gamal korrekt (men betald) faktura, en restskuld som de hittat (på) eller en årsavgift, eller?
S salbard Medlem 8 Januari 2025 #13 intuition skrev: Vad var det för faktura? Typ en kopia på en gamal korrekt (men betald) faktura, en restskuld som de hittat (på) eller en årsavgift, eller? Klicka för att utvidga... Kollade nämre nu vad det var de skickat Faktura/kontoutdrag och står återbetalning , jag trodde jag hade avslutat det kontot för sista kontoutdraget Santander har skickat är från 2020-05-07 ... Fanns tydligen kvar 118 kr som blivit 237 kr ;-)
intuition skrev: Vad var det för faktura? Typ en kopia på en gamal korrekt (men betald) faktura, en restskuld som de hittat (på) eller en årsavgift, eller? Klicka för att utvidga... Kollade nämre nu vad det var de skickat Faktura/kontoutdrag och står återbetalning , jag trodde jag hade avslutat det kontot för sista kontoutdraget Santander har skickat är från 2020-05-07 ... Fanns tydligen kvar 118 kr som blivit 237 kr ;-)