Senaste nytt

Santander säljer sin kortverksamhet

Hmm, allt Santander säger är att de inte ändrar något men att nya ägarna kan göra det.
Tråkigt om de slutar vara betalo-partner med 0% avgift

Hur ser det ut för er andra som kör med återbäring i Santander systemet? Jag fick utbetalt 1/10 men det var äldre poster. Däremot har inga köp gått från "Obekräftad" till "Bekräftad" status sedan omkring när den här informationen gick ut.

Kan så klart vara ovanligt långsamma partners som inte kvitterat in till Santander, men är lite orolig att de satt hela systemet på paus i och med övertagandet. Är det någon som fått köp "Bekräftade" senaste 30 dagarna?

Svarar mig själv. Nu trillade det in en återbäring. Knappt en vecka långsammare än vanligt, men det kan lika gärna vara att rapporteringen in varit sen. Men iaf inget tvärstopp i återbäringssystemet.

Är fortsatt lite nyfiken på vad som ska hända vid årsskiftet, om det som är bra med kortet får vara kvar.

• Gilla
Reactions: Gus
Och där kom det.

Santander återbäring upphör 15 december.

Alla kort förs över till Avida vid årsskiftet. Ingen info om betalo-samarbetet, men den här texten låter en ana att försämringar kommer

• Villkor, räntor och avgifter i samband med köp och kontantuttag förblir oförändrade. Eventuella framtida förändringar kommer att meddelas av Avida längre fram.

Last edited:
Kan ni logga in på Avida?

Jag får upp detta.

Screenshot_20250107_191457_Chrome.jpg

Och där kom det.

Santander återbäring upphör 15 december.

Alla kort förs över till Avida vid årsskiftet. Ingen info om betalo-samarbetet, men den här texten låter en ana att försämringar kommer
Fick utbetalt mina sista åretbäringar 3 jan. Ser nästan ut som att de handjagat in det. Hela kronor (brukar alltid vara ören) plus att jag fått för en som stod som "obekräftad" innan återbäringssajten stängde (men den kan ju ha blivit bekräftad sedan dess).

Försöker nu få återbäring via Re:member, men den sajten är ju helt sjukt dålig. "Misslyckad inloggning" och kundtjänst svarar inte.

Toppen