Senaste nytt

Sann lycka: Nu EuroBonus Guld Status

Ja, jag tycker lite synd om våra stackars affärsresenärer som "måste" resa mer än de kanske vill. Är känslan ändå positiv och förväntansfull de gånger ni reser helt privat?

Är känslan ändå positiv och förväntansfull de gånger ni reser helt privat?

Högst blandat skulle jag säga. Ofta är det positivt eftersom man reser med någon och framförallt eftersom man ska ha semester. Men visst är det så att man får lite flashbacks av jobbet och det känns ungefär som vilken dag som helst på kontoret.

Ja, jag tycker lite synd om våra stackars affärsresenärer som "måste" resa mer än de kanske vill. Är känslan ändå positiv och förväntansfull de gånger ni reser helt privat?

Högst blandat skulle jag säga. Ofta är det positivt eftersom man reser med någon och framförallt eftersom man ska ha semester. Men visst är det så att man får lite flashbacks av jobbet och det känns ungefär som vilken dag som helst på kontoret.

Håller med, business eller first med sin bättre hälft på någon längre sträcka är positivt, men på short haul känns det som måndag morgon. Inte så uppskattat när man slocknar så fort det blir pushback... ;-)

Känslan efter att ha bokat någonting är ju helt fantastisk.
För ett par veckor sedan bokade jag en Business award GOT-CPH-ORD - EWR-CPH-GOT som någon sorts placeholder. Förvisso sugen på att åka i vår. Men ville mest ha den bokad för känslan av att ha bokat något :)

Är för övrigt oerhört avis på de som reser mycket i tjänsten. Även om jag misstänker att det blir tradigt rätt fort.

Ska snart boka ännu en Indienresa... :D
Flyga in till Delhi eller Mumbai? Göra connection med LH eller SAS? Frågorna är många men ack så sköna! :)

• Gilla
Reactions: Gus
Inte mycket att avundas en business day-trip til London i alla fall, jag vore villig til att betala 3.750 points själv för att slippa åka i stället for att få samma antal points for att flyga. London är ekstrem på "only a hassle"-fronten. Jag har haft några flyplats-möten, de funkar lite bättre. Dvs. flyga til nån flyplats, möten, sen flyga hem.

Toppen