Senaste nytt

Samla poäng på dyra hotell, använda på billiga?

@jerixon Måsta bara skriva 100% enig! Vi kan inte skriva ut sweetspots på öppet forum som hittas med en enkel google sökning! Kampanjmaximerande delar jag gärna och ofta men generella hemligheter/systemfel tas i andra sammanhang eller på PM. :)

Om du vill samla poäng i olika flygbolag, och du kan välja och vraka fritt mellan bokningskanaler osv, så kan pointshound eller rocketmiles eller div. Liknande tjänster ge bra value :)
Även miles and more ska väll ha ett system för bokning (har ingen erfarenhet men @Senator kanske har)
De ger ibland bra med poäng.

Väldigt mkt text att skriva och mkt hotell osv att gå igenom.
Inget som jag utan specifika frågor kommer gå igenom.
Best Western tex. Kräver manuell sökning och kartlägning av hotelle och där har jag då gjorr mina egna listor osv på bra redemptions.
Man kan ju inte dela med sig av alla sweetspots och undantag, då riskerar man att de försvinner :)

@jerixon Måsta bara skriva 100% enig! Vi kan inte skriva ut sweetspots på öppet forum som hittas med en enkel google sökning! Kampanjmaximerande delar jag gärna och ofta men generella hemligheter/systemfel tas i andra sammanhang eller på PM. :)

Kanske skulle varit tydligare i mitt svar också inser jag.

Självklart ska man inte känna sig tvingad att lämna ut varenda sweetspot eller hemlighet man har. Jag uppfattade det dock som att du helst ville ta frågorna i PM vilket är kanon om vi undviker så att både befintliga och nya medlemmar också kan få informationen.

Jag kan själv mycket om Radisson men det är kul att få höra ur andras perspektiv t.ex.

Uppskattar dock förtydligandet och håller med er båda i era senaste svar :)

Jag tackar för mycket bra information och hjälpsamhet!

Såhär på förhand ser det ut som Accor blir huvudkortet, eftersom jag till 80-90% kommer vara inom Europa och de, som jag förstår det, har klart störst räckvidd på vår kontinent. Så får jag vid behov komplettera mer Radisson, BW m.fl.

Hur går jag nu bäst tillväga för att som ny medlem få status på de olika kedjorna? Radisson har haft en deal som låter aktieägare få guldstatus, men det verkar vara över nu. Finns det några andra "hacks"?

Toppen