Tänkte skapa EB-konton nu åt båda ungarna inför deras första revenue. Men funderar på om det finns någon snygg lösning där man slipper skapa nya mejlkonton åt dom. SAS gillade inte CoooC+barn1@gmail.com och inte heller Coo.oC@gmail.com. Hur har ni andra löst det?
Tänkte skapa EB-konton nu åt båda ungarna inför deras första revenue. Men funderar på om det finns någon snygg lösning där man slipper skapa nya mejlkonton åt dom. SAS gillade inte CoooC+barn1@gmail.com och inte heller Coo.oC@gmail.com. Hur har ni andra löst det?
Innan kunde man ha mer än ett konto till en Email, hade det när barnen var små. Men fick i senaste rundor av enhancements krypa till korset och skaffa separat e-post till barnen. Ordnade Google-konto som är familj-administrerade. Lite störigt, men so be it.
Tack för input! Jag pendlar mellan guld och diamant, och nu kanske jag har fel, men är det inte som så att varje gång jag blir diamant så "nollställs" 5årsperioden för alla i min pointsharing grupp?