Senaste nytt

Same day change of flight, driftstörningar?

Jag försöker använda same day change men stöter på tekniska problem när jag ska gå vidare och betala. Har någon haft samma problem och något tips? Har det löst sig närmare avgång? Just nu är det drygt 26 h till avgång.

Kundtjänsten påstår att de inte kan hjälpa till, vilket inte verkar konstigt utifrån denna tråd.

26h till avgång?
Då är det inte ”same day”

26h till avgång?
Då är det inte ”same day”
Reglerna för denna produkt är följande: "Det är möjligt att ändra flyg från att incheckningen öppnar fram till 60 minuter före den schemalagda avgången."

Möjligen kommer nicknamet för denna produkt från att man tillåts ändra till en annan avgång samma dag som den ursprungliga flighten.

Jag försöker använda same day change men stöter på tekniska problem när jag ska gå vidare och betala. Har någon haft samma problem och något tips? Har det löst sig närmare avgång? Just nu är det drygt 26 h till avgång.

Kundtjänsten påstår att de inte kan hjälpa till, vilket inte verkar konstigt utifrån denna tråd.
Det är väl ingen betalning på same day change? Det låter som du är inne i flödet för vanlig ombokning.

Reglerna för denna produkt är följande: "Det är möjligt att ändra flyg från att incheckningen öppnar fram till 60 minuter före den schemalagda avgången."

Möjligen kommer nicknamet för denna produkt från att man tillåts ändra till en annan avgång samma dag som den ursprungliga flighten.

Ja, det stämmer ju. Jag brukar boka om när incheckning öppnat.
Har du checkat in så kan det hända att du behöver checka ut för att göra ändringen.

Vad är det för produkt? Har du någon länk? Den har jag aldrig hört talas om...
Den finns väl på Flex biljetter. Men att det skulle finnas en för basic biljetter också som inte kostar något var nyhet för mig -också nyfiken på länk till info där!

Toppen