Otroligt bra att du lägger den frågan! Jag är också nyfiken efter att ha varit frestad i många år.Har någon här bott på denna hotell de senaste åren? Om så hur var det? Reste ni med STS Alpresor eller bokade själv?
Tittar på en vandringsresa till sommaren.
Tack. Nej, Inte specifika frågor. Bara undrar om det är att bra ställe. Det verkar det från det man kan läsa på google och tripadvisor. Men alltid bra med first hand information. Om jag ska boka behöva jag göra det innan slutet av februariKollega var där förra veckan och jag ska dit om 12 mars. Kan framföra specifika frågor på plats om det behövs.
Har inte bott där, men svarar ändå. Om du kan tänka dig att bo en 5 mil bort i Flachau, så bör du definitivt kolla in Hotel Montanara. Ett mindre familjehotell drivet av värdparet Andreas och Yasmin. Det är väldigt personligt, nästan som att hälsa på hos gamla vänner. De har själv vandrat mycket i trakterna och hjälper gärna med att välja ut lämpliga vandringsrutter. Maten har varit fantastisk (med brasklapp att jag inte varit där sedan pandemin). Sen är Flachau i sig inte särskilt spännande, men jag kommer definitivt att åka tillbaka för att bo där.
Jag var där i våras, riktigt bra och trevlig personal.Otroligt bra att du lägger den frågan! Jag är också nyfiken efter att ha varit frestad i många år.![]()