Senaste nytt

Saknas underhållningssystem på ett av SAS longhaul plan (LN-RKP) i plus-kabinen?

wenne87

Medlem
Hej!

Är de alltid med på den kärran? Jag har vart med om att de sagt att det inte finns.
Dessutom visar sidan att det är gamla kabinen på fredag medans SAS kundservice säger att de får upp nya kabinen. Vilka borde man lita på?=)
 

palmen

Moderator
Hej!

Är de alltid med på den kärran? Jag har vart med om att de sagt att det inte finns.
Dessutom visar sidan att det är gamla kabinen på fredag medans SAS kundservice säger att de får upp nya kabinen. Vilka borde man lita på?=)
Jag skulle lita på sas seatmap. Mycket kan dock ändras till fredag
 

wenne87

Medlem
Då kan det sägas att dessa ipads inte är fullmatade direkt. Färre alternativ än standard IFE. Stolarna är begagnade och känslan av det glada 90 talet utan tekniska finesser gör sig påmint. Men tiden går fort så bara att blicka framåt mot A350 och RKP är förhoppningsvis ett minne blott!
 

RobHK

Medlem
Är SAS Plus stolarna förrutom IFE alltså de samma som SAS Plus i nya long-haul kabinerna? det framgår inte så tydligt av bilderna ovan..
 
Då har vi fått komp för att ha åkt planet från flintaåldern!

20.000 var för att sitta i denna maskin 8 tim i SK Plus utan Wifi och fullvärdig IFE. Alltså totalt 40.000 poäng tillbaka, och vi bokade under kampanjen så betalade 48.000 poäng för resan. Nöjd med detta!

Jag tog med barnen på deras livs första flygresa förra veckan.
Det går inte avgöra vem som blev mest besviken på att vi fick flyga med den skitmaskinen, efter att jag berättat för dom vad som skulle vänta dom i plus-kabinen.
Hur gör jag för att få liknande kompensation på vår resa?
Hittar inget annat än "feedback" på sas.se
 

wenne87

Medlem
Jag tog med barnen på deras livs första flygresa förra veckan.
Det går inte avgöra vem som blev mest besviken på att vi fick flyga med den skitmaskinen, efter att jag berättat för dom vad som skulle vänta dom i plus-kabinen.
Hur gör jag för att få liknande kompensation på vår resa?
Hittar inget annat än "feedback" på sas.se
Hej,

Jag skrev in om att jag åkte den fula ankungen och blev erbjuden 5000 poäng. Svarade med att detta är att likna med en nedgradering och att jag ansåg att deras svar var ett skämt men att jag hade översyn med detta om jag kunde få ett seriöst svar.

Då kom 20.000 i returen och det tackade jag ja till. Poängen kom in samma dag.
 
Toppen