Jag skulle lita på sas seatmap. Mycket kan dock ändras till fredagHej!
Är de alltid med på den kärran? Jag har vart med om att de sagt att det inte finns.
Dessutom visar sidan att det är gamla kabinen på fredag medans SAS kundservice säger att de får upp nya kabinen. Vilka borde man lita på?=)
Det stämmerÄr det här ex-LAN kärran som SAS hyr in?
Ingen egen erfarenhet av den kärran men tror det är överblivna gamla plus stolarÄr SAS Plus stolarna förrutom IFE alltså de samma som SAS Plus i nya long-haul kabinerna? det framgår inte så tydligt av bilderna ovan..
Då har vi fått komp för att ha åkt planet från flintaåldern!
20.000 var för att sitta i denna maskin 8 tim i SK Plus utan Wifi och fullvärdig IFE. Alltså totalt 40.000 poäng tillbaka, och vi bokade under kampanjen så betalade 48.000 poäng för resan. Nöjd med detta!
Hej,Jag tog med barnen på deras livs första flygresa förra veckan.
Det går inte avgöra vem som blev mest besviken på att vi fick flyga med den skitmaskinen, efter att jag berättat för dom vad som skulle vänta dom i plus-kabinen.
Hur gör jag för att få liknande kompensation på vår resa?
Hittar inget annat än "feedback" på sas.se