Senaste nytt

Saknar bio fuel-poäng

wayfarer

Medlem
Jag har gjort två resor med SAS Plus Pro Bio-biljetter. Poängen för själva flygningen fick jag efter tre dagar, men poängen för biobränsle - totalt 1800 baspoäng - lyser med sin frånvaro efter två månaders väntan och två samtal med supporten. Nu undrar jag om någon av er har rest på SAS Plus Pro Bio-biljetter och även fått poängen för biobränslet?
 

char

Medlem
För mig löste det sig efter att ha chattat två gånger. Personen i chatten gjorde ett ärende hos Eurobonusavdelningen och fick sen poängen några dagar senare. Fick dock ingen återkoppling eller så, poängen dök bara upp
 

hco

Medlem
5 Bio-flighter.
0 Bio-poäng automatiskt.
Mailat support för manuell kreditering.

Se tidigare diskussion i Bio-tråden.
 

Once56

Medlem
Gjorde en go-bio, lla-Arn t o r för 14 dagar sedan. Ordinarie poäng landade efter två dagar, men de extra 450 baspoängen har lyst med sin frånvaro. Mejlade supporten 09,50, fick automatsvar att ärendet var mottaget men att svaret skulle ta ett par arbetsdagar.
10:34 fick jag mejl att poängen var insatta på mitt konto! Snyggt hanterat av supporten, men det ska ju ske med automatik kan jag tycka.
 

Myllys35

Medlem
Har också haft strul med bio. Enligt chatten har jag inte bokat bio trots att det framgår av bokningsbekräftelsen så blir att maila diamondsupporten med kopia. Mindre lyckat av SAS…
 

intuition

Medlem
Suck.
Fick 850 p med rubriken "SAS BUSINESS" för en inrikes plus pro bio i A klass. Dvs jag fick poäng motsvarande plus pro, och varken de 400 som är inbyggda i biljettypen eller de 450 som ska ges extra under kampanj-tiden.

Man undrar hur det är möjligt att det blir sämre ju längre tiden går.
 

GIGADRAIN

Medlem
Suck.
Fick 850 p med rubriken "SAS BUSINESS" för en inrikes plus pro bio i A klass. Dvs jag fick poäng motsvarande plus pro, och varken de 400 som är inbyggda i biljettypen eller de 450 som ska ges extra under kampanj-tiden.

Man undrar hur det är möjligt att det blir sämre ju längre tiden går.

Löste sig detta? Du fick totalt 1250p + 450p inrikes på plus pro bio?
 

intuition

Medlem
Ja, Diamond supporten la till 950 baspoäng utan knot.
Fick då inte min nivåbonus 1,25x på de 400, men jag orkade inte tjata.

Skärmavbild 2023-09-27 kl. 16.28.23.png



(jag kan tydligen inte räkna heller ;) fick alltså 400 x1,25 + 450 precis som sig bör)
 
Last edited:
Toppen