Senaste nytt

Saknar 30k Eurobonus poäng till resa

Har man släkt/vänner med lite "slaskpoäng" som de inte bryr sig om kan man "hjälpa" dessa genom att skapa en Point Sharing-grupp som de får vara "bidragande" medlemmar i. Man slipper då avgifter vid "poängöverföring" och släkten/vännerna slipper må illa över att deras "oanvändbara ströpoäng" brinner inne eller nästan värre omvandlas till muffins. :cool:

• Gilla
Reactions: hco
Som folk har skrivit tidigare finns ett gäng snabba poäng till låg kostnad på sas shop and earn.

Fortum elavtal (eurobonus hemsidan) 10k poäng.

Mobil och tidnings abonemang brukar vara fördelaktiga. Vissa kan man säga upp innan första räkningen, andra får man kanske betala 50kr för en gång o sen säga upp. 1000-2000 poäng st finns ett gäng av.

Sas mastercard premium, point earner ifall ni inte har det än, 2000 poäng där.

Avis 10k kampanj ifall ni behöver hyra bil (gäller dock inte över jul & nyår)

Sen ligger ju black friday o jul runt knuten. Kanske familj/vänner kan tänka sig låta dig betala större inköp med ditt kort.

"Låna" poäng av en bekant som har en lång väg kvar till sitt mål?

Önska dig dina bekantas eurobonupoäng i julklapp :D

Ser inte att någon har nämnt A3 Bredband, ger dig 15k poäng om du tar 100/10 eller 100/100.
Månadsavgiften är helt OK och bredbandet fungerar i alla fall bra för mig :)
Dock krävs det ju att du har möjlighet till fiber.

Själv tecknade jag när deras kampanj gav 25k poäng ;)

Jag har idag sas mastercard premium och amex premium, inga resor planerade varken i jobb eller privat.

Tack för snabba svar! Att värva sambon blir nog lite svårt, hon är dels student just nu och dels gillar hon inte riktigt kreditkorts grejen trotts att jag har försökt ;) Verkar tyvärr inte ha någon annan i min närhet heller som jag kan värva..

Det är ju givetvis bäst om du hade kunnat värva sambon då ni på så sätt fått "dubbla" värvningspoäng (ni får båda poäng som ni sen kan använda gemensamt genom point sharing), men om hon nu inte kan/vill bli värvad så är det ju åtminstone uppenbart att du behöver ett Amex Elite för att komplettera ditt Amex Premium. Välj någon av månadens värvare här på BC och bli värvad.

Verkar som jag måste försöka övertala min sambo.. men vad gäller om hon t.ex. tar premium och känner efter 2 månader att det inte funkar. Är de poängen jag får för en värvning också bundna till en viss spend?

Verkar som jag måste försöka övertala min sambo.. men vad gäller om hon t.ex. tar premium och känner efter 2 månader att det inte funkar. Är de poängen jag får för en värvning också bundna till en viss spend?
Nej, värvare får behålla sina poäng oberoende av vad den värvade gör.

Nu är det dock bara en gratis månad på sas amex korten.

Toppen