Senaste nytt

Saknar 215 poäng för att kunna boka bonusnatt med IHG

Kaik

Medlem
Hej,

finns där ett enkelt sätt att samla 215 poäng som jag behöver för att boka en bonusnatt? Jag vet att man kan köpa poäng, men finns där andra möjligheter?

tacksam för alla svar
 

Kris

Medlem
Har aldrig varit i denna sits, så inget bra svar. Poäng kan väl köpas i incitement om 1k,så det är kanske det enklaste? (även om det inte var det du ville höra)
 

FFlash

Medlem
Kolla Guest opinion rewards. Den har blivit bara shit, men tidigare gick det att trixa en hyfsad mängd poäng gratis relativt enkelt.
Kanske några hundra points för nya medlemmar går att lossa därifrpn
 

DrKlas

Medlem
Om du har mer än 5000 poäng kan du också välja att "köpa" 5000 poäng för $35 genom att boka ett billigare rum och direkt avboka. Ett rum som kostar 10000 poäng/natt kan också bokas för 5000 poäng plus $35. När du avbokar får du inte tillbaka pengar för poängen du köpte utan istället 10000 poäng till ditt konto.
 

Kaik

Medlem
Om du har mer än 5000 poäng kan du också välja att "köpa" 5000 poäng för $35 genom att boka ett billigare rum och direkt avboka. Ett rum som kostar 10000 poäng/natt kan också bokas för 5000 poäng plus $35. När du avbokar får du inte tillbaka pengar för poängen du köpte utan istället 10000 poäng till ditt konto.

Det låter smart! Definitivt en bra strategi.
Just nu har jag 15785 poäng och tänker att boka 2 nätter som kostart 8000p/natt. Med din strategi får jag 5000 poäng för 35USD, har hag totalt 20785p, och kan jag kolla på lite bättre hotell som kostar 10000p/natt!
 
Last edited:
Toppen