Står det Seat number ? Om det är free seating så sväng vänster !Nu i Sydney, mycket ödsligt. Möttes av tyska diplomater med orangea västar med flagga. Smidigt. Boardingkort fixade med Qatar Airways, står inget om bokningsklass eller ens bokningsreferens för den som undrar. Två svenskar anslöt i Vanuatu, de hade varit fast i två veckor.
Står det Seat number ? Om det är free seating så sväng vänster !
Vilken story du kommer att ha!
Skönt att höra att ni blir omhändertagna längs vägen och att det till slut verkar ordna sig för er! Handskrivna lappar och boardingpass, det måste ju närmast liknas vid flygets barndom. Långt ifrån vad som gällde för bara veckor sedan, där en felaktig maskinskriven bokstav eller avsaknad av ett av flera namn många gånger lett till tjafs och krångligheter. Kul att få följa er resa, tack för att du delar med dig!!!
Så sent som....Handskriven biljett fick jag så sent som 2003 när jag flög interkontinentalt med Aeroflot. Handskrivet boardingpass minns jag inte.
Så sent som....
Du inser att 2003 tyvärr börjar bli stenåldern va?![]()
Härligt ni är på G och relativt snart hemma. Många långa flygtimmar alltså. Gjorde SYD-DOH får några är sen i business, tyckte 15h var länge även då... hade ni gott om plats och kunde ligga mer på en rad om 3 säten?Nu i Doha efter att ha testat Qatar Airways för första gången. Bra produkt även i eco.
Tänkte testa PP-loungen här (har ej status i Oneworld) som sades vara öppen men det var den ej. Fick i stället vouchers till Al Mourjan Business Lounge som en oväntad uppgradering. Champagnefrukost med ett par vänner vi lärt känna på resan!
Härligt ni är på G och relativt snart hemma. Många långa flygtimmar alltså. Gjorde SYD-DOH får några är sen i business, tyckte 15h var länge även då... hade ni gott om plats och kunde ligga mer på en rad om 3 säten?
De har stängt alla lounger utom Al Mourjan som jag fattat det så det är väl lite positivt i krånsången.