Senaste nytt

Sökes: Stockholm - Sydney ToR (slutet av oktober/början av november)

Tevyn

Medlem
Hej,
Jag fick en dag efter att SQ inte gick att boka längre reda på att jag måste vara i Sydney den 3 november i år, taskig tajming. Har letat lite kreativa rutter i business men endast hittat ex. Air India eller halva vägen i business. Är det någon som hittar en kreativ lösning?

1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Sydney
  3. Typ av resa (enkel eller tur och retur)? ToR
  4. När vill/behöver du resa ut? 27 oktober 2023 - 31 oktober 2023 (Måste vara på plats tills den 3 november)
  5. När vill/behöver du komma hem? Kan tänka mig att stanna i upp till 2 veckor
  6. Hur länge vill du vara borta? 1-2 veckor
  7. Hur många personer som skall resa? 1 person
  8. I vilken kabinklass?
    • First
    • Business
  9. Med vilka flygbolag vill du flyga med? INTE Air India.

Stort tack på förhand! Med vänlig hälsning

SQ kan da bookes uden begrænsninger bortset fra størrelsen på din pengepung? Hvis du taler award tickets maa du gøre det klart, da dette forum er for flybilletter? Hvad har du selv søgt og hvorfor er det nødvendigt at forstyrre eksperterne...? Husk at spørge dig selv, hvad du kan bidrage med...whats in it for us?

SQ kan da bookes uden begrænsninger bortset fra størrelsen på din pengepung? Hvis du taler award tickets maa du gøre det klart, da dette forum er for flybilletter? Hvad har du selv søgt og hvorfor er det nødvendigt at forstyrre eksperterne...? Husk at spørge dig selv, hvad du kan bidrage med...whats in it for us?
SORRY! Det är hjälp med att hitta awardbiljetter jag söker, ber om ursäkt för otydlighet. Kanske kan admin flytta denna tråd rätt?

• Gilla
Reactions: pep
Väldigt svårt att i god tid hitta business hela vägen till Sydney. Om Brisbane är ett alternativ så finns ibland tillgänglighet från Taipei..

ThaiAirways, kanske?
ARN-BKK, BKK-SYD finns Business.
Bra att veta : kan ha en lång väntid mellan BKK-SYD, ändå ni ha bra marginal.

Om ni flyga Star Alliance, titta förbi
Singapore Airlines som alternativ : SIN-SYD
Har sett Lufthansa : FRA-SIN-SYD
Lycka till.

ThaiAirways, kanske?
ARN-BKK, BKK-SYD finns Business.
Bra att veta : kan ha en lång väntid mellan BKK-SYD, ändå ni ha bra marginal.

Om ni flyga Star Alliance, titta förbi
Singapore Airlines som alternativ : SIN-SYD
Har sett Lufthansa : FRA-SIN-SYD
Lycka till.
Har kollat efter detta utan framgång både i Star Alliance sökverktyget och Cowtool.
SQ är borttaget från Star Alliance sedan förra veckan tyvärr..

Toppen