Budgetresenär
Medlem
Precis som Dr Miles säger är det inte alltid man köpa biljetten för det priset som visas hos www.flygresor.se. Jag själv bokar nästan enbart via www.flygresor.se (undantag brukar vara när jag bokar via utländska OTA:s, Online Travel Agency) och har kommit fram till att om flera resebyråer säljer biljetten till ungefär samma pris så är det mycket hög sannolikhet att biljetten verkligen går att köpa för det angivna priset:

Ibland har det hänt att en resebyrå har uppgett ett pris som ligger t ex 40% under konkurrenternas och i de fallen är alltid frågan om utdaterade priser. Men i det här fallet, baserat på erfarenhet, känner jag mig tämligen säker på att biljetterna verkligen går att biljettera till angivna pris.
Förresten, tänk på att priset (4900 SEK) i mitt första inlägg i den här tråden är för EN person, medan priserna ovan avser tre personer.

Ibland har det hänt att en resebyrå har uppgett ett pris som ligger t ex 40% under konkurrenternas och i de fallen är alltid frågan om utdaterade priser. Men i det här fallet, baserat på erfarenhet, känner jag mig tämligen säker på att biljetterna verkligen går att biljettera till angivna pris.
Förresten, tänk på att priset (4900 SEK) i mitt första inlägg i den här tråden är för EN person, medan priserna ovan avser tre personer.
Last edited: