Senaste nytt

Sökes: Eurobonusresa v44

• Varifrån vill du börja din resa?
ARN eller Landvetter
  • Var är din destination?
Värme och sol eller häfftig storstad
  • När vill/behöver du resa ut?
25-29/10
  • När vill/behöver du komma hem?
30/10-2/11
  • Hur länge vill du vara borta?
4-5 dagar
  • Hur många personer som skall resa?
2 vuxna
  • I vilken kabinklass?
Business eller first
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med?
Star alliance
  • Vad är din budget? (per person)
150k eurobonuspoäng 1 amex 2:1
  • Vad är det viktigaste för dig?
Flygresan är stor del av upplevelsen, dvs lounger och comfort på planet. Resmålet ska vara storstad eller något varmt.

Medveten om att v44 är svårt därmed är vi väldigt flexibla. Jag har sökt mycket själv men hittar inget jag är nöjd med. Tar gärna inspiration

Tittar själv på en sådan, inte helt enkelt att hitta bra resor då det är höstlov mm.
Tittade lite och hittade exakt 0 sådana resor till långväga destinationer då.

tack BAS.

Finns det något med lufthansa first öht dessa datum? Varsomhelst i världen? Något annat first? enda jag hittat är frankfurt peking med air china.

Tack. Man lär så länge man lever!

Finns det några business då så får jag försöka sikta på att uppgradera med 14 dagar kvar (men vara beredd åka business) då har jag dessutom mer poäng.

Hittar verkligen noll resor med Lufthansa de avresedatumen slutet v 43 början v 44

Tack. Man lär så länge man lever!

Finns det några business då så får jag försöka sikta på att uppgradera med 14 dagar kvar (men vara beredd åka business) då har jag dessutom mer poäng.

Hittar verkligen noll resor med Lufthansa de avresedatumen slutet v 43 början v 44

Lufthansa har inte släppt vare sig Business eller First för dessa datum ännu. Du får kolla på andra bolag ifall du vill boka nu och ekonomi inte är ett alternativ.

Toppen