Senaste nytt

Sökes: Eurobonus 2-4-1 Cancun höst 2022

Pyggme

Medlem
  • Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn (helst. MMX via ARN kan fungera)
  • Var är din destination? Cancun
  • När vill/behöver du resa ut? Från 16 september
  • När vill/behöver du komma hem? Senast 16 oktober
  • Hur länge vill du vara borta? 10-16 nätter
  • Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance (helst Turkish)
  • Vad är din budget? (per person) 200 000 p
  • Vad är det viktigaste för dig? Hyfsade flygtider (ej överdrivet lång hemresa), bra businessprodukt,
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Första awardresan med 2-4-1 som går ut 31 dec 2021. Åkt business med SAS tidigare till Asien och USA, samt SQ inom Asien. Har ca 110 000 poäng som går ut oktober 2022. Vill gärna till Cancun. Drömmen är avresa 17 september och hem 30 september, men har svårt att hitta avresebiljetter. Det bästa jag hittat med lediga bekräftade platser på Star Alliance bokningssida hos SAS är 4-14 oktober, där hemresa 18.00 förlängrer semestern lite, men nu har jag förstått att TAP business inte är så bra och att det därför är bättre att vänta till 15 oktober och flyga hem med TK. Tycker bokningssidan är lite märklig med många tillgängliga biljetter vid första anblick men inget när man klickar vidare.

Stort tack för hjälpen!
 
Detta är en helt okej resa med tanke på
framförhållningen. Jag har själv bokat TAP a330-900neo efter att vänner sagt att den är helt OK. Trevlig resa! :)

38738115-12AE-45B4-B92B-62AE6EC5A1C1.jpeg
6C014864-2AC4-4FC3-99B8-1E7376A3CDDA.jpeg
 

Pyggme

Medlem
Tack Mattias, det är precis den resan vi hade tittat på från början men när jag kommer till sista sidan i bokningen står det att det inte finns biljetter med TAP på utresan...
 
Toppen