Senaste nytt

Sökes: Enkelresa i business över indiska oceanen för 2

Doctor-X

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Någonstans i Nordamerika // Någonstans i Asien
  2. Var är din destination? Någonstans i Asien // Någonstans i Nordamerika
  3. När vill/behöver du resa ut? Vilken dag som helst från början av april till mitten av maj 2024
  4. När vill/behöver du komma hem? --
  5. Hur länge vill du vara borta? --
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxen
  7. I vilken kabinklass? Business class
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person) 500.000 eurobonuspoäng.
  10. Vad är det viktigaste för dig? 2 platser i business longhaul
  11. Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Sökte igår brett men utan framgång efter 2 st enkelbiljetter i business över indiska oceanen i båda färdriktningarna, men hittade inget april/maj 2024. Försöker sy ihop en RTW till mina föräldrar som sitter på många poäng som går ut nu sista november.
 

bajenludde

Medlem
Nu blev det snurrigt, åtminstone för mig. Du vill åka mellan Asien och Nordamerika, men samtidigt korsa Indiska oceanen? Menar du att du vill korsa Stilla havet? Eller menar du flera ben till RTW:n, exempelvis Asien-Afrika-Nordamerika och därmed korsa Indiska oceanen?
 

Doctor-X

Medlem
Nu blev det snurrigt, åtminstone för mig. Du vill åka mellan Asien och Nordamerika, men samtidigt korsa Indiska oceanen? Menar du att du vill korsa Stilla havet? Eller menar du flera ben till RTW:n, exempelvis Asien-Afrika-Nordamerika och därmed korsa Indiska oceanen?

Ja precis, tankevurpan deluxe här - såklart ska det vara stilla havet. Tänker alltså USA/Kanada/Mexico - Japan/Sydkorea/Kina i någon av riktningarna.
 
Toppen