Senaste nytt

Sökes: Buenos Aires sept/okt -23

Haha ja det blev man ju varse nu.. Egentligen har jag väl tagit höjd för det iom att jag inte vill sätta ett fast returdatum.
Men man kanske kan boka ToR med 6 mån spann och flytta fram/bak returen efter behov? Eller det kanske finns någon limit på hur långt fram i tiden jag kan boka resan? Tänker att jag ska boka resan senast i början på sommaren.
Du kanske skall ha en ombokningsbar t/r till Buenos Aires... även om du hamnar i Rio, Mexico city eller Toronto så kan du alltid ta dig till Buenos Aires för att åka hem. Eller köper du resan till Rio och ser till att lösa enkel-biljetter på plats till och från vart du nu hamnar..
 

vonp

Ny medlem
Du kan flyga Lufthansa ARN-FRA-EZE, schysst Biz-produkt och korta byten. Men du bör definitivt boka hemresa samtidigt med utresan, kostar ungefär 41000:- enkelbiljett men 46000:- t/r. Är din budget 30k per enkelresa eller är det 30 t/r?
Ja, det var ju verkligen en liten skillnad så helt klart klokt att boka ToR då.

Du kanske skall ha en ombokningsbar t/r till Buenos Aires... även om du hamnar i Rio, Mexico city eller Toronto så kan du alltid ta dig till Buenos Aires för att åka hem. Eller köper du resan till Rio och ser till att lösa enkel-biljetter på plats till och från vart du nu hamnar..
Japp får bli så!:)
 

MartinH

Medlem
Haha ja det blev man ju varse nu.. Egentligen har jag väl tagit höjd för det iom att jag inte vill sätta ett fast returdatum.
Men man kanske kan boka ToR med 6 mån spann och flytta fram/bak returen efter behov? Eller det kanske finns någon limit på hur långt fram i tiden jag kan boka resan? Tänker att jag ska boka resan senast i början på sommaren.

Ja, det var ju verkligen en liten skillnad så helt klart klokt att boka ToR då.


Japp får bli så!:)
Med en flexibel biljett ska det gå att skjuta fram hemresan till nästan ett år efter utresan. Om du vet utresedatum så boka billigaste business ut och flexibel för hemresan, då kostar det lite mer nu, men ska gå att ändra utan allt för mycket kostnad.
 
Toppen