Senaste nytt

Sökes : Biljetter Arlanda - Warszawa i juni

Gå in på airBaltic och gör en provbokning så får du tider och rutt.
Jo, jag startade inte tråden för att jag är lat utan för att jag inte kan hitta en resa som passar mig. Rutterna du hänvisar till tar extremt lång tid med stop i Riga eller annan ort i flera timmar och verkar således inte matcha frågemallen jag fyllt i. Vill inte verka otacksam men om jag ska fylla i en mall för att underlätta för de som eventuellt har ett intresse av att sätta tänderna i det så är det väl ändå lämpligt att man tar hänsyn till de önskemål jag har för min resa. Annars hade jag ju som Fly4Fun föreslagit gått in på fritidsresor och bokat en flygning på 23h för 337:- och inte brytt mig om att fråga här. Du kanske har hittat något konkret som jag missat som du vill tipsa om ?

Edit: Hittade nu denna resa som du kanske menade ? (visserligen den 4/6 men det får duga, samma flight finns säkert 5/6) Där är iaf layovern rimlig.
ARN-RIX 15:00-17:15
RIX-WAW 19:05-19:35
WAW-RIX 09:20-11:45
RIX-ARN 14:15-14:30

Pris: 327 Euro med incheckat bagage x2

Flygresor.se - Stockholm till Warszawa från 337 kr
Här har du alla alternativ i ett sökresultat. Det är bara sortera på "pris", "tid", "bäst" eller filtrera ut dom alternativ som passar.

Har fått lära mig på detta forum att det inte finns någon anledning till att inte boka direkt genom det bolaget man flyger med, min ambition är att följa denna gyllene regel. Därtill tar sökningen inte hänsyn till att jag vill flyga från ARN vilket står i mallen jag fyllt i i början av tråden.

Last edited:
Vill du ha direktflyg och kan resa 4/6 så har du polska LOT. Kostar SEK 1106 p/p.
LOT_48juni.png

Toppen