Senaste nytt

Sökes Award: Stockholm-Mauritius Vår/Höst 2023

MeddanSwe

Medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Stockholm
  2. Var är din destination? Mauritius
  3. Typ av resa (enkel eller tur och retur)? T/R
  4. När vill/behöver du resa ut? Apr-Maj / Sep-Nov
  5. När vill/behöver du komma hem? Apr-Jun / Sep-Dec
  6. Hur länge vill du vara borta? 7-10 dagar
  7. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
  8. I vilken kabinklass? Business
  9. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  10. Vad är din budget? Eurobonus 2-4-1 (no limit)
Är på jakt efter en vår- alternativt höstresa till Mauritius, har kollat lite via United men verkar vara soprent eller så hittar jag inte rätt rutt pga married segments. Är inte så hoppfull om att hitta något under våren då jag är sent ute, men hoppas min flexibilitet ska hjälpa att hitta en t/r åtminstone under hösten.

Tack på förhand!

Hittar du något om du söker på sas star alliance sida? Den visar ju faktiskt tillgång, till skillnad mot United som visar helt annat.
Enklast brukar vara att söka från de stora hubbarna i Europa, inte från Stockholm. Sen lägger man bara till connection.

Hittar du något om du söker på sas star alliance sida? Den visar ju faktiskt tillgång, till skillnad mot United som visar helt annat.
Enklast brukar vara att söka från de stora hubbarna i Europa, inte från Stockholm. Sen lägger man bara till connection.

Jag har sökt via SAS Star Alliance sida också, men när vi pratar en såpass lång tidsperiod jag faktiskt kan resa, potentiella married segments och att verktyget inte visar blandade klasser gör att jag uppskattar Uniteds sökfunktion mer då man kan få en 30-dagars vy för att sedan försöka hitta samma resa genom SAS egna verktyg.

Är det endast Austrian och Turkish som gäller här för Business till Mauritius?

Är det endast Austrian och Turkish som gäller här för Business till Mauritius?
Utan att ha stenkoll vilka som flyger dit har jag för mig det är dessa två som gäller. Kanske Ethiopian också via Addis?
Du borde i så fall kunna söka på sas sida från Addis, Wien, Istanbul, även om det inte finns månadsvy. Finns ju tjänster som tex awardfares som kan göra sådana sökningar tex.

Utan att ha stenkoll vilka som flyger dit har jag för mig det är dessa två som gäller. Kanske Ethiopian också via Addis?
Du borde i så fall kunna söka på sas sida från Addis, Wien, Istanbul, även om det inte finns månadsvy. Finns ju tjänster som tex awardfares som kan göra sådana sökningar tex.
Är det inget som börjat senaste så flyger (konstigt nog) inte Ethiopian.

Toppen