Senaste nytt

Sökes award Stockholm-Bangkok juli 2023

Chillwithit

Ny medlem
  1. Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
  2. Var är din destination? Bangkok
  3. När vill/behöver du resa ut? Kan resa ut mellan 5-20 juli
  4. När vill/behöver du komma hem? Hemma senast 10 aug
  5. Hur länge vill du vara borta? Minst 3 veckor
  6. Hur många personer som skall resa? 2 vuxna och 1 barn som är 2 år
  7. I vilken kabinklass? Helst business. Ekonomi är också tänkbart.
  8. Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  9. Vad är din budget? (per person)? Har en 2for1-check och 285 000 Eurobonuspoäng. Kan tänka mig att betala upp till 12 000 kr/person
  10. Vad är det viktigaste för dig? Prio 1: Helst nonstop med TG om det finns. Prio 2: Så kort restid som möjligt

Har du möjlighet att skrapa ihop 45000 EB-poäng till så funkar det med t.o.r. business för er. Annars business ena vägen och economy ena vägen vilket ni har råd med (kostar 255k EB) i dagsläget.

Mitt tips är att kolla när det är 180 dagar kvar och ställa in en påminnelse (om du inte hittar något annat innan dess). Vi hittade ARN-BKK med Thai när det var exakt 180 dagar kvar för vår resa i maj.

Lycka till :)

Mitt tips är att kolla när det är 180 dagar kvar och ställa in en påminnelse (om du inte hittar något annat innan dess). Vi hittade ARN-BKK med Thai när det var exakt 180 dagar kvar för vår resa i maj.

Lycka till :)
Tack för tipset! Upptäckte att 54000 poäng förfaller nu på lördag så blev lite stressad av det Hoppas på att kunna boka något senast imorgon, men det kanske är lite för optimistiskt att hoppas på det

Toppen