Senaste nytt

Sökes: 2-4-1 Stockholm - Tokyo oktober 2018

Daniel22

Ny medlem
Varifrån vill du börja din resa? Stockholm (Sundsvall)
Var är din destination? Tokyo
När vill/behöver du resa ut? 13-15/10
När vill/behöver du komma hem? 21-22 Oktober
Hur länge vill du vara borta? --
Hur många personer som skall resa? 2 vuxna
I vilken kabinklass? Business
Med vilka flygbolag vill du flyga med? SAS och Star Alliance.
Vad är din budget? (per person) 150 000 EB (inkl 2-4-1 Voucher)
Vad är det viktigaste för dig? Flygresan upplevelse men att den helst understiger 24 timmar
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Första awardresan och jag är ute i god tid som vanligt :) Sambon fyller år och har en 2-4-1 som också måste utnyttjas. Nu är det så att jag bara hittar Air China business på rutten och det verkar minst sagt vara blandade omdömen om deras c-klass. Skulle vara roligt att hitta något alternativ men hur jag än söker via Uniteds sida eller ANA sida hittar jag inget bra alternativ. Finns det någon som kan hjälpa mig eller ska jag välja Air China för 140 000 EB

Tack på förhand!

Om du vill vara säker på att komma iväg boka air China så länge. Sedan letar du vidare och hittar du något roligare så bokar du om.

14/10 hittar jag Lot Warzava-Tokyo
15/10 Swiss Zurich-Tokyo

Kan ni sträcka returen till den 23e finns det LOT på hemvägen också. Har inte kollat anslutningar från Snudsvall/Arlanda men det borde finnas.

Jag hittar hemresa med Asiana via Souel till Frankfurt 21/10 inte kollat anslutningar men det borde finnas, åtminstone till Arlanda.

Jag hittar hemresa med Asiana via Souel till Frankfurt 21/10 inte kollat anslutningar men det borde finnas, åtminstone till Arlanda.

14/10 hittar jag Lot Warzava-Tokyo
15/10 Swiss Zurich-Tokyo

Kan ni sträcka returen till den 23e finns det LOT på hemvägen också. Har inte kollat anslutningar från Snudsvall/Arlanda men det borde finnas.

Verkar krångligt att få till en anslutning till SDL annars hade denna varit perfekt

Vart hittar du swiss flighten? Jag testar gärna swiss men hittar bara ekonomi hur jag än söker

Toppen