Senaste nytt

Söker tips och aktiviteter i Tokyo.

Axxo

Medlem
Hej!

Jag och min vän ska till Tokyo nu februari och undrar om ni har några bra tips på restauranger och aktiviteter? Vi ska vara där i cirka 5-6 dagar.

Har hört att man måste boka restauranger och aktiviteter många veckor i förväg.

Än så läge har vi bara bokat in Shibuya Sky.
 
Hej!

Jag och min vän ska till Tokyo nu februari och undrar om ni har några bra tips på restauranger och aktiviteter? Vi ska vara där i cirka 5-6 dagar.

Har hört att man måste boka restauranger och aktiviteter många veckor i förväg.

Än så läge har vi bara bokat in Shibuya Sky.
Nej man kan klara sig utan att boka. Många populära ställen kan man inte ens boka, utan man måste köa. Prova gärna Teamlabs, de öppnade en ny site nyligen, så kolla vilken som ser bättre ut för er (boka innan). Om ni vill ha Omakase sushi till bra peng, boka Manten Sushi (Dom har 3 olika restauranger).


Annars kommer ni troligtvis bli wow'ade av alla restauranger i Japan, framförallt ställen där det finns mycket turister (Shinjuku, Harajuku etc)
 

GIGADRAIN

Medlem
Ramen Kikanbo i akihabara om ni gillar mala! Inget att boka, kön går i regel snabbt
 

Attachments

  • MVIMG_20190921_152414.jpg
    MVIMG_20190921_152414.jpg
    {memory} MB · Visningar: 71
  • Gilla
Reactions: KED

Axxo

Medlem
Nej man kan klara sig utan att boka. Många populära ställen kan man inte ens boka, utan man måste köa. Prova gärna Teamlabs, de öppnade en ny site nyligen, så kolla vilken som ser bättre ut för er (boka innan). Om ni vill ha Omakase sushi till bra peng, boka Manten Sushi (Dom har 3 olika restauranger).


Annars kommer ni troligtvis bli wow'ade av alla restauranger i Japan, framförallt ställen där det finns mycket turister (Shinjuku, Harajuku etc)
Tack!! Detta ska vi kolla på!! :)
 
Toppen