Senaste nytt

Söker: Sverige - Sydamerika i business class

Hej igen!

Kan någon hjälpa mig med denna färdplan, hur många EB-poäng skulle den kosta?
Det var svårt att hitta biljetter från GIG - JFK därför fick jag lägga till San Jose på tillbaka vägen. Blir det en enkelresa att betala då eller hur fungerar det?

Attachments

• Namnlös.jpg
    Namnlös.jpg
    168,1 KB · Visningar: 217
  • Namnlös.jpg
    Namnlös.jpg
    168,1 KB · Visningar: 208
Det borde bli en open-jaw till Lima, tillbaka från Rio samt en enkel mellan Lima och Rio. Bara att du tar EB Star Alliance award chart och räknar själv...

Har inget med sökningar att göra utan zoner och var du byter.

edit: Och risken att EB-supporten ger dig fel pris är överhängande. Jag skulle tro att du behöver ringa och göra en provbokning för att få rätt pris samt skatter och avgifter.

Säskilt när skatter på flyg från braslien ska räknas utan bränsleavgifter, det måste vara uppmärksam på för de räknade fel på min resa

Ett vänligt tips.
Det är bäst att du inte lägger screenshot av tilltänkta bonusresor här.
Det finns risk att andra kan passa på att boka plat(ser) du har hittat.

Säskilt när skatter på flyg från braslien ska räknas utan bränsleavgifter, det måste vara uppmärksam på för de räknade fel på min resa
Om man bokar returresa från ett annat land än Brasilien, behöver man fortfarande att betala bränsletillägg för hemresan från Brasilien.

Tack för tipset!
Exemplet är faktiskt inte de datum vi tänkt att åka, jag valde dem vara för att tydligt kunde visa min fråga.

Men tack för informationen:)

Ett vänligt tips.
Det är bäst att du inte lägger screenshot av tilltänkta bonusresor här.
Det finns risk att andra kan passa på att boka plat(ser) du har hittat.

Om man bokar returresa från ett annat land än Brasilien, behöver man fortfarande att betala bränsletillägg för hemresan från Brasilien.
Tolkade det som att han ville boka 3 one way och där den tredje skulle vara Brasilien -> USA. Får kolla på posten i datorn och ej i appen...

Toppen