Senaste nytt

Söker: Sverige - Sydamerika i business class

Kan jag boka flyg med t.ex turkish för mina EB-poäng?

Ja, i mån av plats :) Jag kollade juli 2015 via United.com som visar Turkish tillgänglighet. Dock visar man bara TAP som har tillgänglighet. Sök ARN-IST och IST-GRU separat tror jag.

Gissar om du är Miles & Smile medlem så kan du söka direkt där. Annars finns det en låååååååång tråd om hur man söker tillgänglighet på Star Alliance. Leta fram den tråden är mitt tips, så lär du dig lite själv :)

Ja, i mån av plats :) Jag kollade juli 2015 via United.com som visar Turkish tillgänglighet. Dock visar det bra TAP som har tillgänglighet. Sök ARN-IST och IST-GRU separat tror jag.

Gissar om du är Miles & Smile medlem så kan du söka direkt där.

Ja, jag är TK Elite. Men jag har bara 47.000 M&S poäng. Har ca 200 000 Eb poäng.
Kan någon hjälpa mig att länka i denna djungel?

Har inte @DrMiles gjort en utmärkt sticky med hur man kollar tillgänglighet på andra bolag? Jag hittar inte denna...Tyvärr behöver @Impendill göra lite hemläxa innan SAS kontaktas annars kommer detta sluta i tårar är jag rädd...

Fick svaret av Eurobonussupport på chat att resan skulle kosta 140 000 poäng. Då återstår det väl att hitta tillgänglighet bara..

Toppen