Senaste nytt

Söker: Stockholm - Singapore med Star Alliance

Ni är ju otroliga! Men som du misstänkte behöver jag vara framme redan den 14:e, oklart hur bra jag är i tjänsten den 15:e om jag anländer till Changi 03:00. :) Men annars är ju priset otroligt bra om man tänker att man får ordentligt med tid i båda städerna.
Om du anländer till Singapore med Singapore Airlines flygning och i First class eller i Business class, kan du använda Singapore Airlines SilverKris Lounge (som ligger på airside) även vid ankomst.

Ah, jag förstår. Jag trodde det var siffran man fyllde i som spelade roll, ej namnet man skrev. Tack för tipset!

Vilken siffra? Pratar du om den som står i QUOTE-taggen? Den gör bara att citatet länkar till orginalinlägget. När du använder @ framför ett användarnamn pingar du någon, vilket är en annan funktion.

Vilken siffra? Pratar du om den som står i QUOTE-taggen? Den gör bara att citatet länkar till orginalinlägget. När du använder @ framför ett användarnamn pingar du någon, vilket är en annan funktion.

Den siffra som stod i mention-taggen när flybob pingade Andreas, tänkte jag på. Men nu vet jag bättre, tack!

Vad gäller resan i fråga så är allt lite oklart just nu. Kund pyntar resan upp till en viss summa, jag kommer göra utlägg och köpa resan. Chefen tror då att det blir strul om företaget ersätter med den summa som kund betalar, och inte fulla summan. Frustrerande.

Toppen