Kan du lura fram samma resa på exempelvis MrJet?
Tyvärr får jag inte fram den på MrJet. Hopplösheten börjar infinna sig
Swiss är ökända för sina "married segments" som gör att ITA Matrix tror att tillgängligheten är mycket bättre än den är i verkligheten. Vet inte om United går i samma fälla.
Det är bara när jag letar fram det via Google Flights och därifrån går vidare till United som jag får fram alla flighterna till priset av 12.200kr. Inte när jag försöker söka allt från början på Uniteds hemsidaMen @Lollet ser ju tillgängligheten på Uniteds site, då kan det ju inte vara married segments som spökar?
Det är frågan om married segments på sträckan CPH-ZRH-EWR
De individuella LX-flighterna CPH-ZRH och ZRH-EWR har bägge Z9P9 i tillgänglighet medan CPH-ZRH-EWR har Z9P0![]()
Det är frågan om married segments på sträckan CPH-ZRH-EWR
De individuella LX-flighterna CPH-ZRH och ZRH-EWR har bägge Z9P9 i tillgänglighet medan CPH-ZRH-EWR har Z9P0![]()
Det var när jag satt och lekte runt med Google Flights som LAX tillkom i planerna då det såg ut att inte kosta något extra med stopover där. Men om det skulle gå att boka allt som ursprungsfrågan (bara stopover i EWR) så är det väldigt bra det med.Nja, tror att det är ännu värre. Nu försöker man boka med två stopover (EWR och LAX). Ursprungsfrågan var bara med en stopover. Frågan är om denna fare tillåter den kombinationen av routing/stopover. Samt dessutom kan married segments tillkomma.