Senaste nytt

Söker: Stockholm – Australien & Nya Zeeland i First eller Business med Star Alliance

Finns det något annat tillförlitligt sätt att boka platser som dyker upp under en helgdag och då Tallinn är stängt? Såg i någon tråd att platser brukar knipas inom en timma eller så och då kan man ju inte vänta tills Tallinn öppnar på måndagsmorgonen.

Finns det något annat tillförlitligt sätt att boka platser som dyker upp under en helgdag och då Tallinn är stängt? Såg i någon tråd att platser brukar knipas inom en timma eller så och då kan man ju inte vänta tills Tallinn öppnar på måndagsmorgonen.

Ring vanliga numret till SAS och har du tur får du en kunnig agent som kan hjälpa dig att boka

Hej,

Bokade precis ARN - SYD via Frankfurt där jag har en 2h 15 min tills avgång.

På biljetten står det att både ankomst (med Lufthansa) / avgång (med Thai) sker Terminal 1.

Är tiden tillräcklig eller bör jag omboka till en längre mellanlandning? Känner tyvärr inte riktigt till FRA.

Flyger in business, ut first.

/ Daniel

Ps. Min första bonusresa! Återkommer med fler detaljer :)

Hej,

Bokade precis ARN - SYD via Frankfurt där jag har en 2h 15 min tills avgång.

På biljetten står det att både ankomst (med Lufthansa) / avgång (med Thai) sker Terminal 1.

Är tiden tillräcklig eller bör jag omboka till en längre mellanlandning? Känner tyvärr inte riktigt till FRA.

Flyger in business, ut first.

/ Daniel

Ps. Min första bonusresa! Återkommer med fler detaljer :)
Om du flyger vidare med Thai First lär de hämta dig från ditt ankommande plan.
Behövs max 30 minuter för att hinna till nästa flight så du har gott om tid och kommer troligtvis hinna med 90 minuter i loungen.

Om du flyger vidare med Thai First lär de hämta dig från ditt ankommande plan.
Behövs max 30 minuter för att hinna till nästa flight så du har gott om tid och kommer troligtvis hinna med 90 minuter i loungen.

Tack så mycket. Vore trevligt med hämtning, behöver jag göra något för att få det?

Tack så mycket. Vore trevligt med hämtning, behöver jag göra något för att få det?
Nej, de brukar stå i gaten med en skylt med ditt namn på. Gör de inte det får du gå utan en guide och det bör oavsett vad ta max 30 minuter men troligtvis runt en kvart.

• Gilla
Reactions: D.A
Toppen