Senaste nytt

Söker: Star alliance oneway-award till Hongkong eller Bangkok

:(:(:(:( Säkert någon här som nappade på ditt bra förslag.. Note to myself: Vänta aldrig till lunchen med att ringa!
Ok, denna routing har platser den 23 Dec och ni är framme natten till den 25:e. Inte så kul att fira julafton i en lounge på ICN dock fast ni kan göra stan annars.

ARN-FRA-ICN-BKK
13:50 – 15:55 (02h 05m)
Departure time 13:50 arrival time 15:55 (02:05:00) hours
Stockholm ARN – Frankfurt FRA
Origin Stockholm ARN Destination Frankfurt FRA
Departure Terminal 5 |Arrival Terminal 1
Flight LH 803 | Airbus A321-100/200
Operated by Lufthansa

Transfer airport Frankfurt FRA
Time between flight 01h 45m

17:40 – 12:00 (10h 20m)

Departure time 17:40 arrival time 12:00 (10:20:00) hours
Frankfurt FRA – Seoul ICN
Origin Frankfurt FRA Destination Seoul ICN
Departure Terminal 1 |Arrival Terminal 1
Flight LH 712 | Boeing 747-400
Operated by Lufthansa

21:25 – 01:20 (05h 55m)

Departure time 21:25 arrival time 01:20 (05:55:00) hours
Seoul ICN – Bangkok BKK
Origin Seoul ICN Destination Bangkok BKK
Departure Terminal 1
Flight TG 655 | Boeing 777-300
Operated by Thai Airways International

Ok, denna routing har platser den 23 Dec och ni är framme natten till den 25:e. Inte så kul att fira julafton i en lounge på ICN dock fast ni kan göra stan annars.

ARN-FRA-ICN-BKK
13:50 – 15:55 (02h 05m)
Departure time 13:50 arrival time 15:55 (02:05:00) hours
Stockholm ARN – Frankfurt FRA
Origin Stockholm ARN Destination Frankfurt FRA
Departure Terminal 5 |Arrival Terminal 1
Flight LH 803 | Airbus A321-100/200
Operated by Lufthansa

Transfer airport Frankfurt FRA
Time between flight 01h 45m

17:40 – 12:00 (10h 20m)

Departure time 17:40 arrival time 12:00 (10:20:00) hours
Frankfurt FRA – Seoul ICN
Origin Frankfurt FRA Destination Seoul ICN
Departure Terminal 1 |Arrival Terminal 1
Flight LH 712 | Boeing 747-400
Operated by Lufthansa

21:25 – 01:20 (05h 55m)

Departure time 21:25 arrival time 01:20 (05:55:00) hours
Seoul ICN – Bangkok BKK
Origin Seoul ICN Destination Bangkok BKK
Departure Terminal 1
Flight TG 655 | Boeing 777-300
Operated by Thai Airways International
Tack! Uppskattar enormt mycket dina förslag! Måste kolla med fästmön om det funkar att fira julafton på ICN :p

Tack! Uppskattar enormt mycket dina förslag! Måste kolla med fästmön om det funkar att fira julafton på ICN :p
Vis av erfarenhet efter att det förra förslaget snöpligt gick dig förbi borde du BOKA FÖRST och fråga SEDAN!!!
Men visst, fråga du i fästmön lugn och ro - varför inte vänta till ikväll, när ni kommit hem, lagat mat och druckit vin? Sedan när du väl sålt/tjatat in resan, då är den för länge sedan gången och Tallinn har stängt. Varför inte ringa en kompis och fråga lite också, när vi ändå håller på? ;)

Rätt svar är naturligtvis:
Tack som katten @Taggen och i samma ögonblick som man klickar på "SVARA" knappen här på BC också KASTA sig på luren och ringa Tallinn omedelbart!!!

Vis av erfarenhet efter att det förra förslaget snöpligt gick dig förbi borde du BOKA FÖRST och fråga SEDAN!!!
Men visst, fråga du i fästmön lugn och ro - varför inte vänta till ikväll, när ni kommit hem, lagat mat och druckit vin? Sedan när du väl sålt/tjatat in resan, då är den för länge sedan gången och Tallinn har stängt. Varför inte ringa en kompis och fråga lite också, när vi ändå håller på? ;)

Tack som katten @Taggen och i samma ögonblick som man klickar på "SVARA" knappen här på BC också KASTA sig på luren och ringa Tallinn omedelbart!!!

Do I hear an Amen?

Last edited:

För några veckor sedan med gamla reglerna hade jag hållt med dig till 100%, Men nu åker jag väl på en "avbokningsavgift" på 2x450kr om jag inte ska ha resan sen?

Oj det hade jag missat! Men om jag bokar nu så har jag bara på mig till 17.00 idag då Tallinn stänger sen?
Stänger inte Tallinn 1600? Här är ytterligare motivation:

Boka nu eller spendera er bonusresa i Air China.... Efter det har du en del att förklara för din flickvän om hon fortfarande vill ha dig.

Last edited:
Toppen