Senaste nytt

Söker Eurobonus Award 2Pax Asien - 2-4-1 Löper ut idag.

oneM

Medlem
Jag har en 2-4-1 Voucher som går ut idag. Har ca 300-400k poäng enkel resa funkar fint om det är svårt att hitta T/R.

Datum:
January & Februari -2026 (Helst från 23e Januari)
Kabin: Busniess eller First
Tid: 2 Veckor cirkus
Pax: 2 Personer
Då voucher löper ut idag och jag sitter lite illa till så den som orkar ta sig tiden att söka fram och hitta något vettigt om jag bokar den rutten så kompar jag med ett oöppnat amenity kit (finns flertal att välja på) eller tex en affärslunch i Uppsala alternativt en donation till valfri organisation du väljer :)

Tack på förhand och hoppas jag har några krigare här som kan få fram några roliga alternativ, annars blir det att vaska vouchern.

Jag hittade ekonomiklass till legendariska St Maarten igår t/r (ARN-SXM). Var skralt med någon högre kabinklass överallt. Awardfares kan du ju kolla på. Lätt värt sin peng i dessa lägen. :)

Jag hittade ekonomiklass till legendariska St Maarten igår t/r (ARN-SXM). Var skralt med någon högre kabinklass överallt. Awardfares kan du ju kolla på. Lätt värt sin peng i dessa lägen. :)
Tack för det men måste vara i Busniess kabin helst jag bokar om det inte är någon grym resa, köpte nyss nytt Awardfares Platinum för att kunna söka samtliga destinatoner här ikväll men hinner förmodligen inte med det så är det inte mot deras TOS så kan jag ge kontot till någon som är öppen för att försöka hitta något närmaste timmen då jag sitter lite illa till :)

Tack för det men måste vara i Busniess kabin helst jag bokar om det inte är någon grym resa, köpte nyss nytt Awardfares Platinum för att kunna söka samtliga destinatoner här ikväll men hinner förmodligen inte med det så är det inte mot deras TOS så kan jag ge kontot till någon som är öppen för att försöka hitta något närmaste timmen då jag sitter lite illa till :)
Jag funderar bara, du är ute absolut sista dagen som vouchern är giltig, och sen hinner du inte söka de sista timmarna utan ber andra leta åt dig?

Finns ändå en del. Missade att du hade "Asien" i rubriken. Hittar ARN-LHR-SGN T/R 26/1-7/2 med SAS och Vietnam airlines.

Mina tips var de två första resemålen jag sökte på, tog 2 min att söka fram med SAS sökmotor för awards.... Finns säkert mycket mer.

Toppen