Hej! Har ca 300.000 eurobonus-poäng och min första 2-4-1 voucher som går ut vid årsskiftet.
Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? Sol och bad men med så låg risk för karantäntvång som möjligt
När vill/behöver du resa ut? ca 1 feb 2022 (flexibelt några dagar)
När vill/behöver du komma hem? ca 1 mars 2022 (flexibelt några dagar)
Hur länge vill du vara borta? 3-5 veckor
Hur många personer som skall resa? Två vuxna
I vilken kabinklass? Helst business eller first class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll, men måste ju vara Star Alliance
Vad är din budget? (per person) Vill helst få in det på min 300.000 poäng men kan betala några 10k kr till om det behövs för en bra resa.
Vad är det viktigaste för dig? Datum och varm/exotisk/trevlig destination
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej, inte viktigt
Viktigast är att hinna boka något spännande innan 2-4-1-vouchern går ut! Hur går jag bäst till väga? Tacksam för all hjälp, såväl konkreta rutter och biljetter eller enklaste sätt att leta alternativ på egen hand!
Tack!
Varifrån vill du börja din resa? Arlanda
Var är din destination? Sol och bad men med så låg risk för karantäntvång som möjligt
När vill/behöver du resa ut? ca 1 feb 2022 (flexibelt några dagar)
När vill/behöver du komma hem? ca 1 mars 2022 (flexibelt några dagar)
Hur länge vill du vara borta? 3-5 veckor
Hur många personer som skall resa? Två vuxna
I vilken kabinklass? Helst business eller first class
Med vilka flygbolag vill du flyga med? Spelar ingen roll, men måste ju vara Star Alliance
Vad är din budget? (per person) Vill helst få in det på min 300.000 poäng men kan betala några 10k kr till om det behövs för en bra resa.
Vad är det viktigaste för dig? Datum och varm/exotisk/trevlig destination
Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej, inte viktigt
Viktigast är att hinna boka något spännande innan 2-4-1-vouchern går ut! Hur går jag bäst till väga? Tacksam för all hjälp, såväl konkreta rutter och biljetter eller enklaste sätt att leta alternativ på egen hand!
Tack!