Hej! Jag har en bonusresa bokad 5 Nov 2022 från GOT till HAN och hem 25 Nov 2022 från SGN (Ho Chi Minh) i Business. Nu fick jag reda på att min vän ska gifta sig i Singapore 28 Okt 2022 och tänkte att man kanske kunde slå två flugor i en smäll. Mitt önskemål är därför att boka om min ditresa till SIN runt 25-26 Okt för att sedan åka hem från SGN runt 20 Nov 2022. Resorna mellan länderna har jag inte poäng för så det löser jag på egenhand utan det är dit och hem resan som jag behöver hjälp med. Jag försökte kolla SAS Eurobonus verktyg men fick inte ens upp Business fliken längre utan bara Economy oavsett vilken destination eller datum jag sökte så undrar om något är fel.
Förstår om det är något oklart så bara att hojta om det är något ni inte förstår. Tack så mycket på förhand!
- Varifrån vill du börja din resa? Göteborg eller Köpenhamn
- Var är din destination? SIN
- När vill/behöver du resa ut? 25/26 Okt
- När vill/behöver du komma hem? 20 Nov
- Hur länge vill du vara borta?
- Hur många personer som skall resa? 2
- I vilken kabinklass? Business
- Med vilka flygbolag vill du flyga med? Vilken som
- Vad är din budget? (per person) 180 000
- Vad är det viktigaste för dig? Att få ihop schemat
- Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Kommer flyga till Hanoi från Singapore men det behöver inte ingå i bonusresan.
Förstår om det är något oklart så bara att hojta om det är något ni inte förstår. Tack så mycket på förhand!