Senaste nytt

Söker: Bonusresa till Nya Zeeland oktober 2018 med Star Alliance

Lufthansa brukar släppa på lite platser ca 90 dagar innan, Thai släpper också fler platser närmre inpå ifall det är mycket ledigt, men boka det du hittar nu och sedan kan du boka om till något bättre närmre inpå ifall det öppnas upp.
Om du har poäng så det räcker till First så kan du kolla om det finns platser med Singapore Airlines från Köpenhamn-Singapore. Du måste dock ringa in till SAS / Tallinn för att få reda på om det finns platser på just den linjen.

En snabbkoll på United gav detta:

19/10 - ARN - VIE OS312 09.45-12.05
19/10 VIE - BKK TG937 14.35-05.35
20/10 - BKK - SYD TG475 19.20-08.20
21/10 - SYD - AKL NZ104 11.50-16.55

11/11 - AKL - SYD NZ107 11.00-12.25
11/11 - SYD - BKK TG472 16.10-21.35
12/11 - BKK - CDG TG930 00.05-06.20
12/11 - CDG - ARN SK574 10.40-13.05

Hoppas jag sökte rätt :)

Jag hittade något liknande, Austrian känns spännande att prova på i business och sen är man väl ganska låst till Thai mellan Sydostasien och Australien/Nya Zeeland?

Jag hittade något liknande, Austrian känns spännande att prova på i business och sen är man väl ganska låst till Thai mellan Sydostasien och Australien/Nya Zeeland?

Har man tur kan man hitta platser på antingen Air New Zeeland eller ANA (iofs från Tokyo båda två). Singapore Airlines till Auckland har jag nog aldrig hittat platser på

Ja, någon inställning gör jag uppenbarligen fel. 90% av allt jag får upp är med Air China om jag ens hittar något i Business. Får läsa instruktionerna en gång till. Hade mer än gärna åkt hem via Tokyo, då jag skulle behöva ett kort shopping/restaurang stop.

Körde en vända till och tror verkligen inte jag gör något fel. Det här är vad ja får upp med samma datum som Martin skrev här ovan, endast Air China. Får väl ringa och se vad de kan få fram.

Skärmavbild 2018-03-05 kl. 11.37.13.png

Klicka på "business saver award" så sorteras listan. Du bör då få upp 5 alternativ, bara i C, den 19e okt.

Blir inte klok på det här. Ringde SAS (nr på vouchern) .. och de kan av någon anledning ENDAST hitta resor till Auckland med Singapore Airlines/Air New Zeeland den 18/10. Inget dagarna innan eller efter och inte med något annat bolag. Haha ....alltså jag vet inte vad jag ska säga. Samma sak på tillbaka vägen.

Nu gillar jag Singapore så inga problem så, men lång layover.

Last edited:
Blir inte klok på det här. Ringde SAS (nr på vouchern) .. och de kan av någon anledning ENDAST hitta resor till Aukland med Singapore Airlines/Air New Zeeland den 18/10. Inget dagarna innan eller efter och inte med något annat bolag. Haha ....alltså jag vet inte vad jag ska säga. Samma sak på tillbaka vägen.

Nu gillar jag Singapore så inga problem så, men lång layover.

Du kanske inte försökte med mitt förslag? Men menar du att de inte hittade det ens om du specade flighterna var för sig?

Toppen