Senaste nytt

Söker Award Köpenhamn - Los angeles Sept-Oktober 2023

Chigge

Medlem
Hej alla, försökte mig på SAS Star alliance sökmotorn men fick bara upp economy. Tacksam för all hjälp!

• Varifrån vill du börja din resa? Köpenhamn / Göteborg
  • Var är din destination? Los angeles / San francisco
  • När vill/behöver du resa ut? Helst September eller oktober, alternativ November
  • När vill/behöver du komma hem? September eller oktober
  • Hur länge vill du vara borta? 14-16 dagar
  • Hur många personer som skall resa? 2
  • I vilken kabinklass? Business
  • Med vilka flygbolag vill du flyga med? Star Alliance
  • Vad är din budget? (per person) Totalt 180k eurobonus poäng med Amex 2-4-1
  • Vad är det viktigaste för dig? Helst inte mer än 2 byten
  • Vill du stanna annanstans utöver destinationen? Nej

Hittar just nu Köpenhamn-Delhi-San Francisco med Air India ut den 4e Oktober och hem den 16e Oktober San Francisco-Zurich-Köpenham med Swiss, detta går att boka online, vill ni ha några fler dagar finns det platser med Air India från London tidigare i Oktober men då får ni ringa in och få anslutning till London
Air Indi är väl kanske inte den roligaste business men de har fått några flygplan från Delta och får man ett sådant så är det bra.
Skulle slå till på detta nu då returen med Swiss är bra och hittar ingen sådan retur i September eller Oktober

Hittar just nu Köpenhamn-Delhi-San Francisco med Air India ut den 4e Oktober och hem den 16e Oktober San Francisco-Zurich-Köpenham med Swiss, detta går att boka online, vill ni ha några fler dagar finns det platser med Air India från London tidigare i Oktober men då får ni ringa in och få anslutning till London
Air Indi är väl kanske inte den roligaste business men de har fått några flygplan från Delta och får man ett sådant så är det bra.
Skulle slå till på detta nu då returen med Swiss är bra och hittar ingen sådan retur i September eller Oktober
Grymt! tack så mycket för hjälpen. 30h med Air India är kanske inte optimalt men hem såg suveränt ut. Tror jag vet svaret men vill bara dubbelkolla, om jag bokar denna har jag fortfarande möjlighet att boka om/avboka om det dyker upp ett bättre alternativ (tänker framförallt dit då) och kostar det något isåfall?

En till fråga, om man skulle vara flexibel med vart man flyger till i USA, vet du vilka städer som är lättare att hitta Award resor till med Star Alliance?

Tack för era svar, en till fråga. Kan jag boka t.ex dit reda i SAS plus bonus (om jag hittar ett) och hem i Star Alliance business? Och vad skulle poängpriset isåfall bli?

Tack för era svar, en till fråga. Kan jag boka t.ex dit reda i SAS plus bonus (om jag hittar ett) och hem i Star Alliance business? Och vad skulle poängpriset isåfall bli?
Mig veterligen går det inte mixa sas plus med Star alliance business. Finns inte premium economy på star alliance award. Möjligt att det kan säljas in som business båda vägar om du ringer in.

Toppen