Senaste nytt

Söker: Award i höst, 4 pers, business, widebody "vartsomhelst med lite sol+bad". Belöning finnes!

Dubai-förslaget var inte så dumt! Hoppas på kanske en mer "exotisk" destination, men kanske är lite för sent eller för tidigt ute. Låter det bero lite :)

Chatflights är ju också en möjlighet men fyra biljetter i business blir ett par tusen kronor, så jag provar min lycka här först tänkte.

Bali?
Finns 4st C award med TK
ut 12/10
hem 20/10 21/10 22/10 23/10

Vet dock inte hur vädret är på Bali just dessa datum?

Det där har jag bokat och tänkte just föreslå det samma förutsatt att det finns platser. SAS-sidan visade lite spökplatser för mig vissa dagar när jag gick vidare till beställning. Det verkade vara sträckan Arlanda-Istanbul som spökade då. Men tillslut fick jag igenom en bokning.

Var via SAS sida jag kikade, klickade dock inte vidare utan gjorde misstaget att lita på SK IT. Osäker om den gick att boka.
Det där har jag bokat och tänkte just föreslå det samma förutsatt att det finns platser. SAS-sidan visade lite spökplatser för mig vissa dagar när jag gick vidare till beställning. Det verkade vara sträckan Arlanda-Istanbul som spökade då. Men tillslut fick jag igenom en bokning.

Toppen