Senaste nytt

Sämsta Loungen?

Premier lounge på Bali är den sämsta jag brukar besöka, helt ok lounge egentligen förutom att det är smällhett i den, som en bastu. Mycket svalare att vänta vid gate.

Aviator-loungen på CPH är ju riktigt kass. Var där idag för första gången. Stannade mindre än 5 minuter.

"Diners-loungen" på TRN i mars 2012, den låg då landside. Skulle klassa det som ett rån om jag hade varit tvungen att betala för besöket..
Tänk stolar från en skolaula, snyggt uppställda utmed väggarna, riktade in mot mitten. Fikat (snacks) höll urusel kvalitet, kommer inte ihåg, men undrar om det ens fanns vettig alkoholfri dricka.. Alkohol var helt uteslutet. En kaffe lyckades jag få ut ur en maskin.. Gick sedan ut och satte mig i ett hörn och surade på airside istället... Hade som tur var fina stunder från veckans skidsemester att blicka tillbaka på :)

Alitalias Lounge i Terminal 3 pier 3 är absolut värst av alla lounger jag har sett. Obefintlig mat, slitna möbler, dåligt luft...

Den bland-loungen man får sitta i då man tar KLM från Bordeaux (annan terminal än Air France) är inte mycket att skryta med ser ut som ett kommunalt väntrum från 70-talet med inplastade kakor som enda gastronomiska utbud...

Toppen