kungcarl
Medlem
Berlin Tegel så ligger Lufthansas lounger innan säkerhetskontrollen tex.Måste finnas fler flygplatser där loungen ligger före säkerhetskontrollen
Berlin Tegel så ligger Lufthansas lounger innan säkerhetskontrollen tex.Måste finnas fler flygplatser där loungen ligger före säkerhetskontrollen
Även British Airways lounge. (I.e. alla lounger utom "waiting area" som Air Berlin har)Berlin Tegel så ligger Lufthansas lounger innan säkerhetskontrollen tex.
Haha, den måste jag testa. Men då måste jag ju åka nånstans från Manila också. Får ta en resa ner till Cebu eller Tacloban och hälsa på vänner haha... Annars är Centennial Terminal (T2) generellt en trevligare upplevelse än Terminal 1 har varit... Nu har T1 blivit bättre efter ombyggnad skall sägasEn av de sämre är Manila T2 Philippine Airlines inrikeslounge.....
Är nybliven EBG så jag har inte hunnit besöka så många ännu. Sämst hittills är VIP loungen i Genua, ett tjugotal skinnsäten och endast soft drinks till förtäring. Dessutom ligger entrén före säkerhetskontrollen, receptionisten påstod att loungen var unik i Europa pga detta....
Jag använde den en del när PAL flög business mellan Manila - Puerto Princesa.Haha, den måste jag testa. Men då måste jag ju åka nånstans från Manila också. Får ta en resa ner till Cebu eller Tacloban och hälsa på vänner haha... Annars är Centennial Terminal (T2) generellt en trevligare upplevelse än Terminal 1 har varit... Nu har T1 blivit bättre efter ombyggnad skall sägas![]()
Var där och vände i dörren. Minns lite vagt. Detta var 2013,
Man gick upp för en trapp, en man stod med en manuell "slip-maskin".
Bakom "lounge-draken" fanns ungefär 6 stolar, många gamla tidningar och en kaffemaskin från tidigt -90.
Allt inrymt på 25kvm
Ska försöka bildgoogla lite!
EDIT: Låg på landside. Diners tror jag gav tillträde, Rätt nära säkerhetskontrollen
EDIT2: Found it!
Diners Club International Airport Lounge - Velika Gorica, Zagreb