Senaste nytt

Rykte: SAS wetleasar HiFly

Detta reportage du tänker på?
Invigning av SAS nya oljelinje, all-business class Stavanger-Houston - BusinessClass.se

Jag har iaf frågat de gångerna jag åkt och då har det endast varit PrivatAir besättning.
Yes, det var den jag tänkte på. Och du har förmodligen rätt, det var inte särskilt skarpt formulerat i artikeln ang besättning från SAS. Alla de gånger jag har flugit har det funnits skandinavisk personal ombord (dock inte alla). Jag har nog gjort det enkelt för mig och utgått från att dessa tillhört SAS

Hej.
Jag och min hustru flyger hem med SK 902 EWR-CPH, business, den 11 september och såg nu också att det blev Hi Fly 340-500. Är deras business bra, stolar mm, och hur kan jag boka sittplats? Står på bokningen att det ej är möjligt vilket det var med SAS kärra som var aktuell vid bokningen.
Tacksam för alla svar
Joakim

Prova att ringa om du inte kan göra det på web. Går uppenbarligen att reservera seats.
image.jpg

@Jakob Österberg du skulle väl åka den 11 september? Här står det att den skall börja den 15 sep, man kan aldrig lita på andra än BC medlemmar.
Yes, det är då jag är bokad. Vart står det att den börjar först den 15/9?
Edit: vad jag kan se så är den maskinen schemalagd 10-19/9. Hong Kong-rutten drar väl igång den 10/9 om jag minns rätt, så det borde finns behov av den fr o m då.

Toppen