Senaste nytt

Run With SAS - Köpenhamn 16 Sept 2018

Malu

Medlem
Jag var tydligen lite sen - för eventet var fullbokat när jag provade att boka idag. Ställde mig på väntelistan. Får se om det blir besked i tid, men skulle gärna testa detta. Jag har sprungit Stockholm HM tio gånger så det vore kul att ta ett varv i Köpenhamn.-
 

ilon

Medlem
Jag hade redan köpt biljett till CPH Half när mailet från sas kom, var lite sugen på att ta ett plats med EB också för att det var billigt och jag hoppades på en tröja, men kanske lika bra att inte ta plats i onödan

Springa kommer jag iaf göra i september, nu ska jag bara få ner tiden också
 

Thornado

Medlem
Har någon av er som ska springa detta om två veckor fått CPH Half-appen att funka?
Jag har fått mitt mail från SAS och även från loppet och jag kan hitta mitt namn i startlistan på hemsidan, men när jag försöker använda appen för loppet och söker på mitt namn där så hittar jag inte mig själv.
 

Kris

Medlem
Har någon av er som ska springa detta om två veckor fått CPH Half-appen att funka?
Jag har fått mitt mail från SAS och även från loppet och jag kan hitta mitt namn i startlistan på hemsidan, men när jag försöker använda appen för loppet och söker på mitt namn där så hittar jag inte mig själv.
Appen funkar för mig. Är dock anmält 'vanligt' (ej med SAS). Happy running!
 

Tobbe.O

Medlem
Verkar varit en trevlig tillställning! :)Imponerad över de som sprang i uniform :)

(Bilden från SAS officiella Instagram igår)

Screenshot_20230917_175542_Instagram.jpg
 

Thornado

Medlem
Verkar varit en trevlig tillställning! :)Imponerad över de som sprang i uniform :)

(Bilden från SAS officiella Instagram igår)

Visa bifogad bild 146048
Ja, det var mycket trevligt. Bra ordnat av SAS med nummerlappsutlämning och frukost innan loppet och pizza efter loppet. Och givetvis smoothies och muffins från ombordsortimentet.
Det var perfekt väder för de som ville stå längs med banan som publik, men för oss som sprang så var det definitivt alldeles för varmt (en hel del som kollapsade längs med banan), och då sprang jag i shorts och t-shirt så jag var verkligen inte avundsjuk på de som sprang i uniform.
 
Toppen