Ja det ska du ha.Är det nån som vet om man har man gratis seat selection som RJ Gold/OW Sapphire när man bokar Economy Basic på British Airways?
Nej! Fidusen er at bruge et kort til statusformaaener og maaske et andet kort, til indtjenining. F.eks. alle de som nu har Kenya Airways Asante guld kort vil naeppe bruge det for miles indtjenining men kun til lounge, etc. Jeg har haft statusmatchede guld kort paa alle tre alliancer, men hvor jeg aldrig efterfoelgende har optjent et eneste point. Miles krediteres paa andet pgm., der staar paa BP. Ved loungeindgangen ryger guldkortet op, ingen kan afvise ret til indtraede...da du har jo har et guldkort i alliancen! Dont take any bullshit!
Jag har läst påståenden om den möjligheten i Amadeus(?) men aldrig läst om någon som lyckats i praktiken att få någon agent att lägga in två olika kort enligt detta. Har du lyckats med det? När, var och hur i så fall?En litt kompetent insjekkingsagent eller på kundeservice burde kunne legge inn 2 kort på reisen:
FQTV = bonuskort for opptjening av points
FQTS = bonuskort for statusfordeler
Jag har läst påståenden om den möjligheten i Amadeus(?) men aldrig läst om någon som lyckats i praktiken att få någon agent att lägga in två olika kort enligt detta. Har du lyckats med det? När, var och hur i så fall?
Typ släpper ombord någon på CPH-LAX utan varken biljett eller pass?Men det är ju alltid möjligt att hitta folk som bryter som sin arbetsgivares instruktioner så det är ju inte omöjligt.
Typ släpper ombord någon på CPH-LAX utan varken biljett eller pass?
Det funkar ju inte i praktiken idag när du oftast själv scannar boardingkortet för att komma igenom FastTrack, lounge och priogate.Nej! Fidusen er at bruge et kort til statusformaaener og maaske et andet kort, til indtjenining. F.eks. alle de som nu har Kenya Airways Asante guld kort vil naeppe bruge det for miles indtjenining men kun til lounge, etc. Jeg har haft statusmatchede guld kort paa alle tre alliancer, men hvor jeg aldrig efterfoelgende har optjent et eneste point. Miles krediteres paa andet pgm., der staar paa BP. Ved loungeindgangen ryger guldkortet op, ingen kan afvise ret til indtraede...da du har jo har et guldkort i alliancen! Dont take any bullshit!
Ja, det er mere bøvlet. Da må man rekvirere personale og vise sit guld kort for at blive slæbt igennem. De har vel ingen ret til at afvise dit da du er legitim statusholder? Alternativt kan man:Det funkar ju inte i praktiken idag när du oftast själv scannar boardingkortet för att komma igenom FastTrack, lounge och priogate.